![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hälsningar alla mina specs är följande: 2 processorer igång - AMD Turion (TM) X2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz Performance Rated vid 3,90 GHz 3.7 GB Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bitars ATI Radeon 3100 Graphics Precis som titeln anger, kommer detta att räcka för att köra Xmen Origins: Wolverine? I nästan köpte spelet idag men jag vill vara 100% säker på att jag kan köra det innan jag fattar. Dessutom, jag vet det ännu ett tag bort men tror du att de statistik kommer att vara tillräcklig för att köra Resident Evil 5 till PC? Jag försökte att kan du köra den webbplats (thats där jag fick min statistik), och man kan köra de flesta, men jag märkte några gillar vänster 4 döda, jag kan bara göra på minimum, och jag skränande springa Assassins creed alls. |
|
| |||
| |||
| detta egentligen inte är ansluten till ur fråga men du sa u kör 2 bearbetningsföretag 1 st? som kan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Här är ett annat enkelt checker för att se om ditt system kommer att köra ett visst spel http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jag tror att det var ganska kortlivad. Mitt System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| lol 2 Processor finns på 1 CPU socket. |
|
| |||
| |||
| Jag förväntar mig att det skulle vara möjligt med någon form av adapter fördubbling varje stift eller nåt, men det skulle vara stor och förare skulle vara en mardröm och prestanda ökning förmodligen inte ens värt det. |
|
| |||
| |||
| Att inte tala om hela BIOS och OS skulle behöva är skriven för den nya kernell / minne / CPU-gränssnittet. inte skulle vara värt det alls - och det skulle inte vara mycket sparsam. |
|
| |||
| |||
| tack för svaret 4d |
|
| |||
| |||
| Inga problem mate |
|
| |||
| |||
| Om man tittar på hans spec - han kör en AMD Turion X2 Dual Core, inte två separata cpu är på en styrelse killar
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |