![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har for nylig Købte dette spil og det installeret på min computer okay. Men jeg klikker på spillet til at starte med at spille og en dialogboks. Det viser hvid og derefter sker der ingenting. Så min opgave manager fortæller mig, spillet er ikke at reagere. Er der nogen der har nogen ideer, hvorfor jeg ikke kan spille spillet? Skål!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Først og afinstallere spillet og prøve en ren installation.
Hvad er dit system specs?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg forsøgte at afinstallere spillet, og det kom op med en besked om at sige - "Posten» unvise32.exe ', som denne genvej henviser til, er blevet ændret eller fjernet. Nærmeste match om størrelse, dato og type er: - C: \ WINDOWS \ system32 \ ftpupd.exe. Vil du have det til at pege på dette mål? " Så det spørger mig, hvis jeg ønsker at ordne det eller slette det? Jeg har ikke ændret noget, jeg gjorde, var forsøger at spille spillet. Det lyder dumt, men hvordan ved jeg, hvad min computer specs er? Im ikke sikker på hvordan man finder dem.
|