![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain Ostetut tätä peliä ja se on asennettu päälle minun tietokone kunnossa. Olen kuitenkin klikkaa pelin aloittaa pelaamisen ja ruutuun ilmestyy. Se muuttuu valkoiseksi ja sitten ei tapahdu mitään. Sitten minun tehtäväni johtaja kertoo minulle peli ei vastaa. Onko kukaan saanut ideoita, miksi en voi pelata peliä? Hurraa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, poista peli ja kokeile puhtaan asennuksen. Mitkä ovat järjestelmän tiedot?
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt poistaa pelin ja se teki viestissä sanotaan - "Erä" unvise32.exe ", että tämä pikakuvake viittaa on muutettu tai poistettu. Lähin vastaa kokoa, päivämäärä ja tyyppi on: - C: \ WINDOWS \ system32 \ ftpupd.exe. Haluatko sen kohta tähän tavoitteeseen? " Sitten se kysyy minulta, jos haluan korjata sitä tai poistaa sen? En ole muuttanut mitään kaikki tein oli yrittää pelata peliä. Se kuulostaa typerältä, mutta miten voin tietää, mitä minun tietokone tiedot ovat? Im ole varma, miten löytää ne. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| RAM Ajoitus - 8GB on geil Black Dragon RAM - 5-5-5-15 tai 4-4-4-12 | Razer | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 17. toukokuuta 2009 05:32 |
| Onko Dragon Rakenna Kaikki On Krakattu enintään olla? | zator | Rautatavaran Chat | 1 | 14th Feb 2009 15:47 |
| Dragon NaturallySpeaking9 (replacement) | pest79456 | General Software Chat | 3 | 17. marraskuu 2008 17:48 |
| Pakoll Broken? | chilloutcolin | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9th Feb 2008 20:11 |
| Geil Black Dragon muistia | fALUKA | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 14. Jan 2008 02:35 |
| Thread Tools | |
| |