mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kan du hjelpe meg med Broken Sword - The Sleeping Dragon?

Reply

Thread Tools
Old 7 oktober 2007, 09:27
New Member Group

Default Kan du hjelpe meg med Broken Sword - The Sleeping Dragon?

Jeg har nylig Kjøpte dette spillet, og det er installert på maskinen min i orden. Men jeg klikker på spillet for å starte avspillingen og en boks vises. Den blir hvit og så skjer det ingenting. Så min oppgave bestyrer forteller meg spillet ikke svarer. Har noen noen ideer på hvorfor jeg ikke spiller? Skål!
Old 7 oktober 2007, 09:40
Donor Group

Først avinstallere spillet og prøve en ren installasjon.

Hva er ditt system spesifikasjoner?

-Kanoakavirus

Min System: Zoomy

Prosessor (er):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Hovedkort:
Asus P5K Premium
RAM-minne:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (er):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk stasjon (er):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Cooling:
AC7
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 7 oktober 2007, 10:00
New Member Group

Jeg prøvde å avinstallere spillet og det kom med en melding som sier - "Elementet 'unvise32.exe' som denne snarveien refererer til, er endret eller fjernet. Nærmeste match på størrelse, dato og type er: - C: \ WINDOWS \ system32 \ ftpupd.exe. Vil du ha det for å peke på dette målet? " Så spør meg om jeg vil reparere det eller slette det? Jeg har ikke endret noe alt jeg gjorde var å prøve å spille spillet. Det høres dumt, men hvordan vet jeg hva min datamaskin spesifikasjoner er? Im ikke sikker på hvordan du finner dem.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
RAM timing - 8GB av GeIL Black Dragon RAM - 5-5-5-15 eller 4-4-4-12 Razer CPUer, Hovedkort & RAM 6 17 mai 2009 05:32
Er en Dragon Bygg Alle Det er Cracked Opptil være? zator General Hardware Chat 1 14 februar 2009 15:47
Dragon NaturallySpeaking9 (Replacement) pest79456 General Software Chat 3 17 nov 2008 17:48
Comp Broken? chilloutcolin CPUer, Hovedkort & RAM 7 9 februar 2008 20:11
Geil Black Dragon minne fALUKA CPUer, Hovedkort & RAM 2 14 januar 2008 02:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.