![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig Kjøpte dette spillet, og det er installert på maskinen min i orden. Men jeg klikker på spillet for å starte avspillingen og en boks vises. Den blir hvit og så skjer det ingenting. Så min oppgave bestyrer forteller meg spillet ikke svarer. Har noen noen ideer på hvorfor jeg ikke spiller? Skål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først avinstallere spillet og prøve en ren installasjon. Hva er ditt system spesifikasjoner?
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å avinstallere spillet og det kom med en melding som sier - "Elementet 'unvise32.exe' som denne snarveien refererer til, er endret eller fjernet. Nærmeste match på størrelse, dato og type er: - C: \ WINDOWS \ system32 \ ftpupd.exe. Vil du ha det for å peke på dette målet? " Så spør meg om jeg vil reparere det eller slette det? Jeg har ikke endret noe alt jeg gjorde var å prøve å spille spillet. Det høres dumt, men hvordan vet jeg hva min datamaskin spesifikasjoner er? Im ikke sikker på hvordan du finner dem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| RAM timing - 8GB av GeIL Black Dragon RAM - 5-5-5-15 eller 4-4-4-12 | Razer | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 17 mai 2009 05:32 |
| Er en Dragon Bygg Alle Det er Cracked Opptil være? | zator | General Hardware Chat | 1 | 14 februar 2009 15:47 |
| Dragon NaturallySpeaking9 (Replacement) | pest79456 | General Software Chat | 3 | 17 nov 2008 17:48 |
| Comp Broken? | chilloutcolin | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 9 februar 2008 20:11 |
| Geil Black Dragon minne | fALUKA | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 14 januar 2008 02:35 |
| Thread Tools | |
| |