![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag Köpta nyligen det här spelet och det installerat på min dator okej. Men jag klickar på spelet för att börja spela och en ruta visas. Den blir vit och sedan händer ingenting. Då min arbetsuppgift direktör säger mig att spelet inte svarar. Har någon fått några idéer varför jag inte kan spela spelet? Skål! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För det första, avinstallera spelet och prova en ren installation. Vad är ditt system specs?
|
| |||
| |||
| Jag försökte avinstallera spelet och det kom upp ett meddelande som säger - "Posten" unvise32.exe "som genvägen refererar till har ändrats eller tagits bort. Närmaste match på storlek, datum och typ är: - C: \ WINDOWS \ system32 \ ftpupd.exe. Vill du att peka på detta mål? " Då frågar mig om jag vill åtgärda eller ta bort det? Jag har inte ändrat någonting allt jag gjorde var att försöka att spela spelet. Det låter fånigt men hur vet jag vad min dator specs är? Im säker inte hur man hittar dem. |