![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi boughtt spillet den anden dag installeret det, gik til at spille den og det bare frøs, prøvet det igen, og det samme skete, opdaterede drivere prøvet og samme ting, Windows er helt op til dato, som er grafik og dont have noget problem at spille et andet spil (undtagen gta4) Så tænkte, hvis dets min CPU, selv om dens o / c til 2,6 på mo du mener dette er nok til at køre spillet uden problemer? eller kunne det være noget andet?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| jeg køre Crysis maxed ud på en quad 2,4, men på 1-3 fps så shouldn't være at tjekke temps forsøge at nulstille urene hvis u ønsker? check google for simular probs ... Når du kører Kontroller, at alle andre apps r lukket hvad gc u fik? |
|
| |||
| |||
| Udfærdiget i, at vikarer er fin og kort er i sig m8
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har også 8800 GTS min ven har 8.800 ko, som er begrænset udgave en nd han har Q6600@2.6 jeg har mine på 2,4 han fik blå skærm, når tryin til max Crysis nu har han måttet underclock til 2,3 blot at installere XP (vi begge løb 64bit vista på Crysis fase, |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Anybody Spil Wow? | BakedCow | PC & Console Gaming | 2 | 20 November 2009 16:47 |
| Jeg kan bare ikke spille !!!!!!!!!!! | slim | PC & Console Gaming | 6 | 22 oktober 2008 04:57 |
| I Spy-komme og spille! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 18 januar 2008 14:17 |
| Cant afspille lyd-cd | harriet40 | Drives & flytbare medier | 7 | 19. sep 2007 12:30 |
| Hvilke spil vil du spille? | Hybr! D | PC & Console Gaming | 25 | 8 juli 2007 04:23 |
| Thread Tools | |
| |