![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi boughtt pelin muutama päivä asennettuna se, meni pelata, ja se vain jäädytti, Yritin uudelleen ja sama asia tapahtui, päivitetyt ohjaimet kokeiltu ja sama asia, Windows on täysin enintään päivänä kuin ovat grafiikkaa ja dont ole ongelma pelaaminen mihinkään muuhun peliin (paitsi gta4) Myöhempään ihmetellä, jos sen oman suorittimen, vaikka sen o / c 2.6 on mo olet sitä mieltä, että tämä riittää pyörittämään peliä sulavasti? tai se voisi olla jotain muuta?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| i run Crysis maxed laatia quad 2,4 mutta 1-3 fps niin shouldnt olla, että tarkastus temps yrittää nollata kellot jos u haluamme? Tarkista Google simular probs ... kun käynnissä Varmista, että kaikki muut sovellukset r suljettu mitä gc u got? |
|
| |||
| |||
| Tehty, että temps ovat sakko ja kortti on sig M8
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Minulla on myös 8800 GTS ystäväni on 8800 ko joka on rajoitettu painos yksi toinen hänellä on Q6600@2.6 i on omani on 2,4 hän sininen näytöt kun yrittää Max Crysis nyt hän on joutunut underclock 2,3 vain asentaa XP (me molemmat juoksivat 64bit vista klo Crysis vaiheessa |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Anybody Pelaa Wow? | BakedCow | PC & Console Gaming | 2 | 20 marraskuu 2009 16:47 |
| En vain voi olla !!!!!!!!!!! | liman | PC & Console Gaming | 6 | 22. lokakuu 2008 04:57 |
| I Spy tullutta ja pelata! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 18th Jan 2008 14:17 |
| Cant toistaa audio-cd | harriet40 | Drives & Removable Media | 7 | 19. Sep 2007 12:30 |
| Mitä pelejä teillä on? | Hybr! D | PC & Console Gaming | 25 | 8. Jul 2007 04:23 |
| Thread Tools | |
| |