![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi boughtt het spel de andere dag geïnstalleerd, ging om deze af te spelen en het net bevroor,
probeerde het opnieuw en hetzelfde gebeurde, bijgewerkte drivers geprobeerd en dezelfde zaak, Windows is volledig tot datum zijn de graphics en dont enkel probleem spelen een ander spel (behalve gta4) Dus vroeg me af of mijn cpu zijn, hoewel de o / c tot en met 2.6 op de mo u denkt dat dit genoeg is om het spel vlot verlopen? of kan het ook iets anders?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik run Crysis maxed op een quad 2.4, maar op 1.3 fps shouldnt zo zijn dat, check temps proberen en reset klokken als u wilt? check google voor simular probs ...
wanneer u er zeker van alle andere apps r gesloten gc wat u nog meer? |
|
|
|||
|
|||
|
Gedaan op dat, temps zijn prima en de kaart is in sig m8
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb ook de 8800 GTS mijn vriend heeft de 8800 ko waarop de Limited Edition een ND heeft hij de Q6600@2.6 Ik heb de mijne op 2,4
hij kreeg blauwe schermen wanneer probeer tot max Crysis nu hij heeft moeten underclock tot 2,3 net te installeren XP (wij beiden liep 64bit vista op Crysis stadium, |