![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej boughtt spelet häromdagen installerat det gick att spela det och det bara frös, försökte den igen och samma sak hände, uppdaterade drivrutiner provat och samma sak, Windows är helt upp till datum som är grafik och inte har några problem att spela något annat spel (förutom gta4) Så undrar om min cpu, även om dess o / c till 2,6 på mo du tycker det är tillräckligt för att köra spelet utan problem? eller kan det vara något annat?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag kör Häxkungens maxed på en quad 2.4 men på 1-3 fps så borde inte bli att kolla temps försöka återställa klockor om u vill ha? kolla google för simular probs ... när man kör se alla andra apps r stängd vad gc u fick? |
|
| |||
| |||
| Utfärdat i att temps är bra och kortet är i sig M8
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har också 8800 GTS min vän har 8800 ko som är begränsad upplaga en andra han har Q6600@2.6 Jag har min på 2.4 han fick blå skärmarna när försöker att max Häxkungens nu har han tvingats underclock till 2.3 bara för att installera XP (vi båda sprang 64bit vista på Häxkungens skede |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Någon spela WOW? | BakedCow | PC & Console Gaming | 2 | 20 november 2009 16:47 |
| Jag kan inte spela !!!!!!!!!!! | slem | PC & Console Gaming | 6 | 22 oktober 2008 04:57 |
| I Spy-komma och spela! | cheesepuff | Off Topic Discussion | 5 | 18 januari 2008 14:17 |
| Cant spela ljud-CD | harriet40 | Drives & Removable Media | 7 | 19:e sep 2007 12:30 |
| Vilka spel vill du spela? | Hybr! D | PC & Console Gaming | 25 | 8 juli 2007 04:23 |
| Thread Tools | |
| |