![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej. Jeg kan ikke installere gennembrud udvidelse af Medal of honor Allied overgreb. Jeg ved NÆRSTÅENDE Assault skal have 1,11 plasteret først. Jeg har det installeret med sine tilsvarende udgave af spillet. Den, når jeg forsøger at installere Gennembrud, tror jeg, at den ikke anerkender, at 1,11 programrettelsen er installeret. Jeg får en besked om at sige »Allied Assault ikke er opdateret i denne computer". Så det siger "installere 1.11 patch ..." Derefter vises en fejlmeddelelse om at sige "det Self-Extractor-fil er beskadiget. Det er umuligt at fortsætte installationen. Det er meget mærkeligt, at den ikke anerkender, at 1,11 programrettelsen er installeret. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at downloade og installere programrettelsen separat? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Jeg er under angreb af den smarteste virus nogensinde. Hjælp? | Takfloyd | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 30 december 2008 18:01 |
| Medal of honor gennembrud vista spørgsmål !!!!! | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 2 | 12. sep 2008 07:15 |
| Intet vil installere. | oldtrashcan | Windows-operativsystemer | 1 | 22 oktober 2007 13:22 |
| Installer XP fra DOS | lineal | General Software Chat | 1 | 17. sep 2006 06:42 |
| Thread Tools | |
| |