mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kan ikke installere Allied Assault: gjennombrudd utvidelse

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 15:35
New Member Group

hallo. Jeg kan ikke installere gjennombrudd utvidelse av Medal of Honor Allied angrep. Jeg vet Allied Assault må ha 1.11 patch først. Jeg har installert med dens tilhørende språk versjonen av spillet. Den når jeg prøver å installere Gjennombrudd, tror jeg den ikke gjenkjenner at 1.11 oppdateringen er installert. Jeg får en melding som sier "Allied Assault er ikke oppdatert i denne datamaskinen". Så det står "installerer 1.11 patch ..." Deretter vises en feilmelding som sier "selvbildet Extractor filen er skadet. Det er umulig å fortsette installasjonen.

Det er veldig merkelig at den ikke gjenkjenner at 1.11 oppdateringen er installert.
Old 13 juni 2009, 15:56
Medlem Group

Har du prøvd å laste ned og installere oppdateringen separat?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.