![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hej. Jag kan inte installera genombrott expansion av Medal of Honor Allied överfall. Jag vet NÄRSTÅENDE STORMNING måste ha 1.11 patch först. Jag har det installerat med motsvarande versionen av spelet. Den när jag försöker installera Breakthrough, jag tror att det inte känner igen att 1.11 korrigeringsfilen är installerad. Jag får ett meddelande som säger "Allied Assault är inte uppdaterade i den här datorn". Då står det "installerar 1.11 patch ..." därefter visas ett felmeddelande som säger "det självpåtagna extraktionsapparat Filen är skadad. Det är omöjligt att fortsätta installationen. Det är mycket konstigt att man inte inser att 1.11 korrigeringsfilen är installerad. |
|
| |||
| |||
| Har du provat att ladda ner och installera korrigeringsfilen separat? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant installera Windows Live Messenger nya och nu cant även installera gamla | Mohi212 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 januari 2009 06:55 |
| Jag är under attack av de smartaste viruset någonsin. Hjälp? | Takfloyd | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 30 december 2008 18:01 |
| Medal of Honor genombrott vista frågor !!!!! | Mooseknuckle | PC & Console Gaming | 2 | 12 sep 2008 07:15 |
| Ingenting kommer att installera. | oldtrashcan | Windows-operativsystem | 1 | 22 oktober 2007 13:22 |
| Installera XP från DOS | linjal | General Software Chat | 1 | 17:e sep 2006 06:42 |
| Thread Tools | |
| |