![]() |
|
| |||
| |||
| Hi omkring 5 år siden jeg lånte en demo af et spil fra en af mine venner. Jeg kunne godt tænke mig at få spillet nu, men kan ikke huske hvad det hedder, så hvis man erkender det fra beskrivelsen så lad mig det vide. Den hovedperson var en Shaman, som kunne kaste præciserer, at de kontrollerede ting som lyn og jordskælv. En karakteristisk ting jeg husker fra det er, at for at få flere borgere i din by, skal du bundle omkring 6 borgere i en hytte og overlade dem dér, indtil de begynder makin 'babyer - derfor flere borgere. Hvis nogen husker navnet på spillet skal du hjælpe! Kryptark |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| Beklager - jeg mente, at u skal du blot klikke på nogle borgere, og derefter fortælle dem til at gå ind i hytten og efterlade dem der. I et par minutter mere borgere kommer ud. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sort og hvid 2?
| |||
| |||
| Nr. beklager, at jeg allerede har, at =] Det er ældre end sort og hvid 2 alligevel Jeg tror (ikke sort og hvid 1 enten ) |
|
| |||
| |||
| tror, at jeg fik det. http://en.wikipedia.org/wiki/Populous:_The_Beginning |
|
| |||
| |||
| Tak så meget Thats spillet! |
|
| |||
| |||
| uh huh uh huh uh huh uh u kender det. ![]() det `s ok m8 anytime.hope du have det sjovt, at spædbørn![]() ![]() |
|
| |||
| |||
u KNO vil jeg =] |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan du huske da computerne lignede Dette? | Mike0001 | General Hardware Chat | 42 | 30 august 2009 08:46 |
| Firefox doesnt Husk adgangskoder | robina80 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 20. maj 2009 12:52 |
| Anybody Husk Gopher? | Mike0001 | General Software Chat | 1 | 13 marts 2009 16:42 |
| Nyt spil | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |