![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Har du nogensinde gjort en omgang kun til at finde computeren vil ikke spille den? Nå nu kan du ikke gøre denne fejl igen. Gå til dette link, og den vil fortælle dig, om dit system kan spille spillet. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Du er nødt til at downloade ActiveX fra webstedet for testen til at arbejde. Hvis du får anbefalet dig systemet er awesome og du kan spille, at visse spil med lethed. Hvis du får et minimum passerer derefter opgradere dit system til hardware det behov, for eksempel: (grafikkort, RAM ECT ...) Hvis du ikke gøre det samme for den mindste viderebringe resultater Hope this helps et par mennesker. Regards Jase Hvis du har spørgsmål, bedes du post i denne tråd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det gjorde jeg med (original) Sims komplet samling et par uger siden var jeg i stand til at installere, men det vil ikke spille på min laptop damn Vista, så vil give det til min bror i stedet.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er minimumskravene for at køre Windows 7? | techygueind | Windows-operativsystemer | 1 | 20 oktober 2009 05:57 |
| Windows 7 Krav-Hvad er der brug for? | ryannathans | Windows-operativsystemer | 9 | 4 AUGUST 2009 12:12 |
| Favorite Game (s) & Gaming System (r)? | KanoakaVirus | PC & Console Gaming | 22 | 6 marts 2009 14:47 |
| 8600 GTS PSU Krav | Blazing933 | Grafikkort & Monitors | 1 | 31 oktober 2007 08:01 |
| Et spil siger anbefalede krav er GeForce 6800 eller højere, men hvad der er højere? | sirantonycartwright | Grafikkort & Monitors | 7 | 2 august 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |