![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Heb je ooit in een game die alleen te vinden op uw computer niet zal spelen? Nou nu kun je niet maken die fout weer. Ga naar deze link, en het zal u vertellen wanneer uw systeem kunnen spelen het spel. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Je moet downloaden het ActiveX van de site voor de test om te werken. Als je je aanbevolen systeem is geweldig en je kunt spelen dat bepaalde game met gemak. Als je een minimum passeren vervolgens een upgrade van uw systeem aan de hardware die zij nodig heeft, bijvoorbeeld: (videokaart, RAM ect ...) Als u niet hetzelfde doen voor de minimale pass resultaten Hoop dat dit helpt een paar mensen. Regards Jase Mocht u vragen hebben, neem dan post in deze draad. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik deed dat met de (oorspronkelijke) Sims complete collectie een paar weken geleden heb ik weten te installeren, maar het zou niet afspelen op mijn laptop damn Vista, dus gaan om het aan mijn broer plaats.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de minimum vereisten to Run Windows 7? | techygueind | Windows besturingssystemen | 1 | 20 oktober 2009 05:57 |
| Windows 7 Eisen-Wat is nodig? | ryannathans | Windows besturingssystemen | 9 | 4 augustus 2009 12:12 |
| Favoriete Game (s) & Gaming System (s)? | KanoakaVirus | PC & Gaming Console | 22 | De 6 maart 2009 14:47 |
| 8600 GTS PSU Eisen | Blazing933 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 31 okt 2007 08:01 |
| Een spel zegt aanbevolen eisen zijn GeForce 6800 of hoger, maar wat hoger is? | sirantonycartwright | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | De 2 augustus 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |