![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Har du någonsin väckt ett spel bara för att din dator inte kommer att spela den? Nåväl nu kan du inte göra det misstaget igen. Gå till denna länk, och det kommer att berätta om ditt system kan spela spelet. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Du måste hämta ActiveX från platsen för provet till arbete. Om du får rekommenderas du är fantastisk och du kan spela vissa spel med lätthet. Om du får ett minimum pass sedan uppgradera ditt system till den hårdvara som behövs, till exempel: (grafikkort, RAM ect ...) Om du inte göra samma sak för de minsta passerar resultat Hoppas detta hjälper några människor. Regards Jase Om du har några frågor, vänligen posta i tråden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag gjorde det med The (original) Sims komplett samling för några veckor sedan jag lyckades installera men det skulle inte spela på min laptop förbannade Vista, så ska ge det till min bror i stället.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilka är minimikraven för att köra Windows 7? | techygueind | Windows-operativsystem | 1 | 20 Oktober 2009 05:57 |
| Windows 7 Krav-Vad behövs? | ryannathans | Windows-operativsystem | 9 | 4 august 2009 12:12 |
| Favoritspel (s) & Gaming System (s)? | KanoakaVirus | PC & Console Gaming | 22 | 6 mars 2009 14:47 |
| 8600 GTS PSU Krav | Blazing933 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 31 oktober 2007 08:01 |
| Ett spel säger rekommenderade kraven är GeForce 6800 eller senare men det är högre? | sirantonycartwright | Grafikkort & Skärmar | 7 | 2 august 2007 02:48 |
| Thread Tools | |
| |