mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

COD 5 Programrettelse Hjælp - Kan ikke Spil spillet

Reply

Thread Tools
Old 26. maj 2009, 23:44
Ny Medlem Gruppen

Default COD 5 Programrettelse Hjælp - Kan ikke Spil spillet

Jeg fik COD 5, og det virkede fint, men multiplayer sagde, at jeg var nødt til at downloade patches til at spille andre mere servere. Jeg gik til callofduty.com og hentet alle de patches (1.1-1.4) men nu når jeg spiller det, det vil sige, Call of Duty verden i krig, og derefter gå til skærmen, hvor du kan vælge multiplayer, solo / co-op og en masse andre ting. når jeg klikker solo / co-op eller multiplayer vinduet går væk og i stedet for at gå til spil, det gør ingenting. Please help
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
USB headset vil ikke virke på spil på PS3 mariom PC & Console Gaming 1 17th May 2009 13:06
Vil dette Rig Spil alle spil på markedet? poopsniff General Hardware Chat 14 6 marts 2009 23:09
Warcraft III irriterende plaster probs ... Black Magic PC & Console Gaming 0 20 oktober 2008 08:04
Mai Programrettelse tirsdag Release evilfantasy Windows-operativsystemer 0 19. maj 2008 10:19
Cant spille dette spil: ( pete21 PC & Console Gaming 6 17 november 2007 14:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.