![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg fik COD 5, og det virkede fint, men multiplayer sagde, at jeg var nødt til at downloade patches til at spille andre mere servere. Jeg gik til callofduty.com og hentet alle de patches (1.1-1.4) men nu når jeg spiller det, det vil sige, Call of Duty verden i krig, og derefter gå til skærmen, hvor du kan vælge multiplayer, solo / co-op og en masse andre ting. når jeg klikker solo / co-op eller multiplayer vinduet går væk og i stedet for at gå til spil, det gør ingenting. Please help |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| USB headset vil ikke virke på spil på PS3 | mariom | PC & Console Gaming | 1 | 17th May 2009 13:06 |
| Vil dette Rig Spil alle spil på markedet? | poopsniff | General Hardware Chat | 14 | 6 marts 2009 23:09 |
| Warcraft III irriterende plaster probs ... | Black Magic | PC & Console Gaming | 0 | 20 oktober 2008 08:04 |
| Mai Programrettelse tirsdag Release | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 0 | 19. maj 2008 10:19 |
| Cant spille dette spil: ( | pete21 | PC & Console Gaming | 6 | 17 november 2007 14:15 |
| Thread Tools | |
| |