![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey alle jeg spiller cod4 og Crysis online, i cant se nogen form for venner system i cod4 så hvis du ønsker at spille enten tilføje mig på msn og fortælle mig serveren ECT eller post her
| |||
| |||
| Jeg vil spille, men min bror har min kode for torsk 4 online. og jeg gav væk Crysis til en ven. Jeg vil spille dig på andre spil selvom. Hvad du msn? |
|
| |||
| |||
| De kender min msn max (dræber PS3) |
|
| |||
| |||
| lol ![]() troede, at jeg ændrede at |
|
| |||
| |||
| Jeg spiller Crysis online og jeg overvejer at få COD4 |
|
| |||
| |||
| get cod4 sin så vanedannende, ill oprette min egen server, når du gør det og derefter ill opsplittet du en ny vejrtrækning hul som for Crysis online tilføj mig på msn i aften og dårligt spille dig, men jeg suge folk bare bliver stansning mig med maksimal styrke og jeg dør |
|
| |||
| |||
| anyone? Jeg fandt, at der er venner chat ting på Crysis, så jeg kan invitere dig til et spil om Crysis, og hvis du ønsker at få slået på cod4 ill starte en server og huje yo 'ass |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| COD4 + Windows 7 | kaskade | PC & Console Gaming | 1 | 8 juni 2009 17:30 |
| Cod4 Hjælp ... skærmen Res's og Lag | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 0 | 3 juni 2009 13:49 |
| Mangel på COD4 servere i TN ... | theFuture | PC & Console Gaming | 2 | 22. maj 2009 16:50 |
| Crysis: sprænghoved - næste omgang Crysis! | cheesepuff | PC & Console Gaming | 17 | 3 oktober 2008 11:47 |
| Fjern COD4 | Cew27 | General Software Chat | 1 | 9 marts 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |