![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey allemaal ik speel CoD4 en Crysis online, i cant zie een soort van vrienden in CoD4 dus als je wilt spelen of voeg me op msn en vertel me de server ect of post hier
| |||
| |||
| Ik wil spelen, maar mijn broer is mijn code voor kabeljauw 4 online. en ik heb af Crysis naar een vriend. Ik zal je spelen op andere spellen wel. whats je msn? |
|
| |||
| |||
| weet je mijn msn max (de dood van de PS3) |
|
| |||
| |||
| lol ![]() dacht dat ik veranderd dat |
|
| |||
| |||
| Ik speel Crysis online en ben overweegt om CoD4 |
|
| |||
| |||
| krijg CoD4 zijn zo verslavend, slechte set-up van mijn eigen server wanneer u doen en vervolgens ziek gefragmen je een nieuw gat ademhalen als voor Crysis online add me op msn vanavond en slecht spelen, maar ik zuigen mensen blijven ponsen me met maximale kracht en ik sterf |
|
| |||
| |||
| anyone? Ik vond dat er sprake is van een vrienden chatten ding op Crysis dus ik kan u uitnodigen om een spel op Crysis en als je wilt leren geslagen op CoD4 slechte start een server en schreeuwen yo 'ass |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CoD4 + Windows 7 | kaskade | PC & Gaming Console | 1 | De 8 juni 2009 17:30 |
| CoD4 Help ... scherm Res en Lag | NeuroDrive | PC & Gaming Console | 0 | De 3 juni 2009 13:49 |
| Gebrek aan CoD4 Servers in TN ... | theFuture | PC & Gaming Console | 2 | 22 mei 2009 16:50 |
| Crysis: Kernkop - de volgende game van Crysis! | cheesepuff | PC & Gaming Console | 17 | 3rd Oct 2008 11:47 |
| Verwijder CoD4 | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 9 maart 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |