vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Cod4 Ohje ... näytön Res ja Lag

Reply

Thread Tools
Old 3 kesäkuu 2009, 13:49
Jäsen

Default Cod4 Ohje ... näytön Res ja Lag

Hei, olen juuri ostanut uuden seurata 23 tuuman samsung 4 tuumaa isompi kuin minun viimeinen niin iso askel ylöspäin! (Päätöslauselma 1920 x 1080)

Anyways, olen pelannut Call of Duty 4 ja päätti esittää sen ikkunan ... I googled miten ja minun täytyi muuttaa config slighty (muutetaan fullscreen arvoon 1) ..

Se oli hieno ole eroa paitsi Voisin käyttämään muita seurata vaikka pelaaminen ilman minimoida ...

Sitten uudelleenasennettavien pelin vuoksi ollaan kieltämässä vahingossa. Nyt yhtäkkiä, kun esitin sen ikkunan että FPS on 40 eikä 90 alun perin ....

Myös saan tavallista 90 FPS kun on fullscreen .... voin ei näytä toimivan, miksi ottaa se ikkuna vaikuttaisi FPS .... En usko, että olen muuttanut mitään radikaaleja ..

Toinen asia myös silloin, kun minulla oli se ikkunan alunperin tehtäväpalkki ei ole näkyvissä ... nyt se on ...

Voiko kukaan auttaa minua ..?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
COD4 + Windows 7 kaskade PC & Console Gaming 1 8. Jun 2009 17:30
Puute COD4 palvelinten TN ... theFuture PC & Console Gaming 2 22. toukokuuta 2009 16:50
Mikä on paras näytönohjain nykyaikaisia pelejä kuten cod4 firefoxx04 Graphics Cards & Näytöt 8 28 Dec 2008 21:22
Cod4 tai Crysis online anyone? Cew27 PC & Console Gaming 6 11. Huhtikuu 2008 02:09
Poista COD4 Cew27 General Software Chat 1 9. Maaliskuu 2008 10:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.