mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

CoD4 Help ... scherm Res en Lag

Reply

Thread Tools
Old 3 jun 2009, 13:49
Lid Fractie

Default CoD4 Help ... scherm Res en Lag

Hallo, ik kocht een nieuwe monitor 23 inch samsung 4 inch groter dan mijn laatste dus een grote stap omhoog! (Resolutie 1920 x 1080)

Anyways, I have been playing Call of Duty 4, en besloot om het in een venster ... I googled hoe en ik had om de config slighty (veranderende fullscreen naar waarde 1) ..

Het liep prima geen verschil, behalve ik kon mijn andere monitor tijdens het spelen zonder te minimaliseren ...

Vervolgens heb ik opnieuw het spel vanwege zijn verboden bij een ongeval. Nu opeens, wanneer ik hem in een venster de FOD is op 40, in tegenstelling tot 90 oorspronkelijk ....

Ook ik mijn gebruikelijke 90 FPS wanneer ten fullscreen .... ik kan niet lijkt te werken waarom hebben zij in een venster van invloed zou zijn op de FOD .... Ik denk niet dat ik iets drastisch veranderd ..

Een ander ding ook, toen ik had het in een venster oorspronkelijk de taakbalk is niet zichtbaar ... nu is het ...

Kan iemand me helpen ..?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
CoD4 + Windows 7 kaskade PC & Gaming Console 1 De 8 juni 2009 17:30
Gebrek aan CoD4 Servers in TN ... theFuture PC & Gaming Console 2 22 mei 2009 16:50
Wat is de beste videokaart voor moderne spellen als CoD4 firefoxx04 Grafische Kaarten & Monitors 8 28 dec 2008 21:22
CoD4 of Crysis online iemand? Cew27 PC & Gaming Console 6 11 apr 2008 02:09
Verwijder CoD4 Cew27 Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 9 maart 2008 10:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.