mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Cod4 Hjelp ... skjermen Res og Lag

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 13:49
Medlem Group

Default Cod4 Hjelp ... skjermen Res og Lag

Hei, jeg har nettopp kjøpt en ny skjerm 23 tommers samsung 4 inches større enn min siste så stort steg opp! (Oppløsning 1920 x 1080)

Anyways, jeg har spilt Call of Duty 4 og besluttet å sette den i et vindu ... jeg googled hvordan og jeg måtte endre config slighty (endring fullscreen til verdien 1) ..

Det gikk bra ingen forskjell bortsett fra jeg kunne bruke min andre skjermen mens du spiller uten å minimere ...

Jeg så reinstallert spillet grunn til å være forbudt etter ulykken. Nå plutselig, når jeg setter den i et vindu i FPS er på 40 mot 90 opprinnelig ....

Også får jeg min vanlige 90 FPS når på fullscreen .... Jeg kan ikke synes å arbeide ut hvorfor ha det i et vindu vil påvirke FPS .... Jeg tror ikke jeg har endret noe drastisk ..

En annen ting også, da jeg hadde den i et vindu opprinnelig oppgavelinjen ikke er synlig ... nå er det ...

Kan noen hjelpe meg ..?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.