mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Cod4 Hjälp ... skärmen Res och Lag

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 13:49
Ledamot Gruppen

Default Cod4 Hjälp ... skärmen Res och Lag

Hej, jag har precis köpt en ny bildskärm 23 tum samsung 4 inches större än min sista ett så stort steg upp! (Resolution 1920 x 1080)

Hur som helst, jag har spelat Call of Duty 4 och beslutade att placera den i ett fönster ... jag googled hur och var jag tvungen att ändra config slighty (ändra fullskärm till värdet 1) ..

Det gick bra ingen skillnad förutom att jag kunde använda min andra övervaka när du spelar utan att minimera ...

Jag sedan installeras spelet på grund av det att de har förbjudits av en slump. Nu plötsligt, när jag lade den i ett fönster i FPS är på 40 i stället för 90 som ursprungligen ....

Även jag min vanliga 90 FPS vid fullskärm .... jag kan inte vara att räkna ut varför har den i ett fönster skulle påverka FPS .... Jag tror inte att jag har förändrats något drastiskt ..

En annan sak också, när jag hade den i ett fönster som ursprungligen aktivitetsfältet var inte syns ... nu är det ...

Kan någon hjälpa mig ..?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.