![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har lige installeret Windows 7, og OMG! Jeg elsker denne vinduer! Alle chauffører blev installeret automatisk, alt var kører glat! Smukke, jeg elsker det. Men nu kommer problemet ... Hvis jeg ændre opløsningen i et spil, at en beslutning, der er ikke min skærmopløsning (1200x800), spillet bliver vist med sorte bjælker (ligesom widescreen film på et normalt tv), +, hvis jeg ændrer min skærmopløsning, det er ved at blive vist med det samme bar! Selv hvis jeg ændre skærmopløsning med vinduer syv. System: Notesbog: Toshiba Satellite A300-16i Thanks in advance! Hilsner, Purno. |
|
| |||
| |||
| Jamen har du kontrolleret, at din bærbare computer kan håndtere COD4? Ligeledes kunne der være mange muligheder, hvorfor det forekommer ..... 1) Windows 7 er ikke helt afsluttet at køre cod4 selv om jeg kender nogen, der har formået at få det til at virke ... men de kunne have gjort en stor del af ændringerne til OS selv. 2) overvåger regelmæssigt kan (spak), når res's er ændret. Kan du uploade et skærmbillede til at vise os præcis, hvad det sker, når du kører spillet .. ND |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cod4 Hjælp ... skærmen Res's og Lag | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 0 | 3 juni 2009 13:49 |
| Mangel på COD4 servere i TN ... | theFuture | PC & Console Gaming | 2 | 22. maj 2009 16:50 |
| Hvad er den bedste skærmkort for moderne spil som cod4 | firefoxx04 | Grafikkort & Monitors | 8 | 28th Dec 2008 21:22 |
| Cod4 eller Crysis online anyone? | Cew27 | PC & Console Gaming | 6 | 11 april 2008 02:09 |
| Fjern COD4 | Cew27 | General Software Chat | 1 | 9 marts 2008 10:18 |
| Thread Tools | |
| |