![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen juuri asentanut Windows 7, ja OMG! Rakastan tätä ikkunat! Kaikki ajurit on asennettu automaattisesti, kaikki oli käynnissä sujuvaa! Beautifull, minä vain rakastan sitä. Mutta nyt tulee ongelma ... Jos muutan päätöslauselman pelin, että päätöslauselman, joka ei ole minun näytön resoluutio (1200x800), peli on osoittanut mustat palkit (kuten laajakuva-elokuvan normaali televisio), +, jos voin vaihtaa näytön tarkkuutta, se on osoittanut, joilla on samat baarit! Vaikka voin vaihtaa näytön tarkkuutta Windows seitsemän. Järjestelmä: Notebook: Toshiba Satellite A300-16i Kiitos jo etukäteen! Tervehdys, Purno. |
|
| |||
| |||
| No olet varmistanut, että kannettavan tietokoneen voi hoitaa COD4? Lisäksi voi olla monia mahdollisuuksia, miksi tämä esiintyvät ..... 1) Windows 7 ei ole vielä täysin loppuun suorittamisen cod4 vaikka en tiedä, joku, joka on onnistunut saamaan sitä toimimaan ... mutta he ovat tehneet paljon muutoksia OS itse. 2) seuraa voi (spak), kun res: n ovat muuttuneet. Voisitteko lähettää kuvakaappauksen näyttää meille, mitä se tapahtuu kun käynnistät pelin .. KR |