![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik heb zojuist geïnstalleerde Windows 7, en OMG! I love this ramen! Alle bestuurders werden automatisch geïnstalleerd, alles loopt soepel! Prachtig, ik hou ervan. Maar nu komt het probleem ... Als ik de resolutie in een spel, met een resolutie die is niet mijn scherm resolutie (1200x800), het spel wordt weergegeven met zwarte balken (net als breedbeeld film op een normale televisie), + als ik mijn scherm resolutie, het wordt aangetoond met dezelfde bars! Zelfs als ik het scherm resolutie met vensters zeven. Systeem: Notebook: Toshiba Satellite A300-16i Thanks in advance! Gegroet, Purno. |
|
| |||
| |||
| Nou heb je gecontroleerd of uw laptop kan CoD4? Ook kunnen er tal van mogelijkheden waarom dit zich ..... 1) Windows 7 is niet volledig ingevuld te lopen CoD4 maar ik weet wel iemand die heeft weten te krijgen om te werken ... maar ze zouden kunnen hebben een groot aantal wijzigingen in het besturingssysteem zelf. 2) Regelmatig monitoren kan (SPAK) bij gewijsde's zijn veranderd. Kunt u uploadt een screenshot te tonen ons precies wat het gebeurt wanneer je het spel .. ND |