mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

COD4 + Windows 7

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 14:35
New Member Group

Default COD4 + Windows 7

Hei alle,

Jeg installerte Windows 7, og OMG! Jeg elsker denne windows! Alle drivere ble installert automatisk, alt var kjører glatt! Vakre, jeg bare elsker det.

Men nå kommer problemet ... Hvis jeg endrer oppløsningen i spillet, til en oppløsning som ikke er min skjermoppløsning (1200x800), spillet blir vist med svarte striper (akkurat som widescreen film på en vanlig TV), + hvis jeg endre skjermoppløsningen det blir vist med samme barer! Selv om jeg endre skjermoppløsningen med vinduer syv.

System:
Notatbok: Toshiba Satellite A300-16i

Takk på forhånd!

Hilsener,

Purno.
Old 8 juni 2009, 17:30
Medlem Group

Default COD4 + Windows 7

Vel har du sjekket at den bærbare kan håndtere COD4? Også det kan være mange muligheter hvorfor dette skjer .....
1) Windows 7 er ikke helt ferdig å kjøre cod4 men jeg kjenner noen som har klart å få det til å fungere ... men de kan ha gjort en mengde endringer i OS selv.
2) Regelmessig skjermer kan (spak) ut når res blir endret.

Kan du laste opp et skjermbilde som viser oss nøyaktig hva som skjer når du kjører spillet ..

ND
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Cod4 Hjelp ... skjermen Res og Lag NeuroDrive PC & Console Gaming 0 3 juni 2009 13:49
Mangel på COD4 servere i TN ... theFuture PC & Console Gaming 2 22 mai 2009 16:50
Hva er det beste skjermkortet for moderne spill som cod4 firefoxx04 Kabinetter & Skjermer 8 28 desember 2008 21:22
Cod4 eller crysis online anyone? Cew27 PC & Console Gaming 6 11 april 2008 02:09
Fjern COD4 Cew27 General Software Chat 1 9 mars 2008 10:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.