![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har precis installerat Windows 7, och OMG! Jag älskar detta fönster! Alla drivrutiner installerades automatiskt, allt var igång smidigt! Beautifull, jag bara älskar det. Men nu kommer problemet ... Om jag ändra upplösning i ett spel till en resolution som INTE min skärmupplösningen (1200x800), spelet är att visas med svarta fält (precis som widescreen film på en vanlig TV), + om jag ändrar min skärmupplösning, det som visas med samma barer! Även om jag ändra skärmupplösningen med fönster sju. System: Debatt: Toshiba Satellite A300-16i Tack på förhand! Hälsningar, Purno. |
|
| |||
| |||
| Tja har du kontrollerat att din bärbara dator kan hantera COD4? Också det kan finnas många möjligheter varför detta inträffar ..... 1) Windows 7 har inte helt färdig att köra cod4 även om jag känner någon som har lyckats att få det att fungera ... men de kanske har gjort en stor mängd ändringar i OS själv. 2) regelbundet övervakar kan (spak) när res: s ändras. Kan du ladda upp en skärmdump att visa oss exakt vad som händer när du kör spelet .. ND |