![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok så, jeg hørte, at kampvåben var et godt spil, og det lookes lide det også! MEN Når jeg går til PLAY selve spillet del, indlæser, giver mig lyde, men ingen video (men loading skærmen er stadig op) Så er det minimeres til bar, skærmen har 4 bit farver, sin loooowwww beslutning, og der er en advarsel, der fortæller mig, at kortet ikke fungerer ordentligt (DUH!) Jeg har en Compaq Presario 2100 Serie: csvaq-02ti-75 Model nr.: 2105US HP SERIAL: CN25300726 1P: DB381A-KA MFG #: CN25300726 Vis kort: Radeon IGP 320M Driver Version: 6.14.10.6368 Det var alle lige, hvis du har brug for det LIGELEDES er der nogle, hvor jeg kan få en ny driver til 320M, og hvis ikke, hvor kan jeg få føreren i alle klar have. Kunne være nyttigt at geninstallere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket operativsystem du? Dets yderst sandsynligt, at din grafik er ikke understøttet! Men hvis jeg ved, hvad OS du kører jeg vil lede efter de nyeste drivere til dig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya lyder som en driver opdatering kan hjælpe med det rent faktisk im genna spille kampvåben lige nu
| |||
| |||
| Jeg kører Windows XP Professional Service Pack 3 (Build 2600) (ifølge Belarc) |
|
| |||
| |||
| I cant synes at finde drivere på ati site http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/37905 Thats alle Jeg kan virkelig synes at finde macafee siger sin et grønt websted, så bør det være ok |
|
| |||
| |||
| Jeg har kigget og kigget, men jeg har ikke fundet et websted, der udøver nogen af mine drivere (Old, aktuelle Ny) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| én ting jeg hader ved dette spil er dette Im virkelig gode til dette spil. Meget godt til at være ærlige. Når nogensinde er nogen, der er virkelig god på den server, alle opkald hacks på den fyr, selv om im ikke hacking. Så im altid tænker: "Hvad? Bare cuz du sutter jeg hack?" og hver gang jeg går på også. De er alle gerne, "der er ingen måde du dræbt 7 mennesker i 10 sekunder, fra 400 meter væk" im jeg alle vil, "og hvis jeg har de bedste snigskytte i spillet med en udvidet mag + du dum vurdere er stå der som et bundt af mødet ænder, jeg har svært ved ikke at gå glip af den skudt ".... sorry for min måde at tale, men jeg bare finde det sooooooo irriterende ...
|
| |||
| |||
| Og det hjælper mig med at finde driversssss, hvordan?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ville ATI website ikke være et godt sted at starte, for ATi GFX drivere?
| |||
| |||
| Lige været der faktisk, det 320m er en notesbog GFX kort, notesbøger er virkelig ikke skåret ud til spil, er det meget sandsynligt dit kort ikke er understøttet af dette spil. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har et NVIDIA GeForce 8200, Nogen venligst fortælle mig, hvad at gøre for at bekæmpe overophedning | comput3rnoob | Grafikkort & Monitors | 8 | 5 juli 2009 14:24 |
| FEAR Combat ikke spiller? | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 22 november 2008 17:24 |
| Har du brug for hjælp i dont know, hvordan man bruger det? | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 6 | 25th Dec 2007 15:39 |
| Indlæg dont arbejde | Razor | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 12 | 23 oktober 2007 04:11 |
| Halo: Combat Evolved (PC) | PyroTails | PC & Console Gaming | 11 | 19 oktober 2007 21:28 |
| Thread Tools | |
| |