![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, niin olen kuullut, että Combat Arms oli hyvä peli ja se lookes like it too! MUTTA Kun siirryn PLAY varsinaisen pelin osa, se latautuu, on antanut minulle kuulostaa, mutta no video (mutta Kuormausalueen näyttö on edelleen ylöspäin) Sitten se minimoi on palkki, ruutu on 4 bittiset värit, sen vuonna loooowwww päätöslauselma, ja on hälytyksen kertoi minulle, että kortti ei toimi kunnolla (RYDW!) Minulla on Compaq Presario 2100 Sarja: csvaq-02ti-75 Malli no: 2105US HP SERIAL: CN25300726 1P: DB381A-KA MFG #: CN25300726 Display Card: Radeon IGP 320M Driver Version: 6.14.10.6368 Se oli kaikki vain, jos tarvitset Lisäksi on olemassa joitakin jossa i voi saada uutta kuljettajaa varten 320M, ja jos ei ole, jos voin saada kuljettajan i kaikki valmis olla. Voisi olla hyödyllistä uudelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä käyttöjärjestelmä olet näkyä? Sen erittäin todennäköistä, että grafiikka ei tueta! Mutta jos tietää, mitä OS sinulla on käynnissä Aion etsiä uusimmat ajurit sinulle
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya kuulostaa kuljettaja saattaa auttaa se itse im genna pelata torjutaan aseiden juuri nyt
| |||
| |||
| Olen Windows XP Professional Service Pack 3 (rakentaa 2600) (mukaan Belarc) |
|
| |||
| |||
| i cant näyttävät löytää ohjaimet ATI-sivusto http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/37905 thats Voin todella näyttävät löytävän macafee sanoo sen vihreä sivusto niin se olisi ok |
|
| |||
| |||
| Olen tutkinut ja katsoin, mutta en ole löytänyt sivusto, joka harjoittaa jokin minun kuljettajat (vanha, nykyinen, Uusi) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yksi asia i hate tästä peli on tämän Im todella hyvä tässä pelissä. Erittäin hyvä olla rehellinen. Kun EVER on olemassa joku, joka on todella hyvä, että palvelin, kaikki puhelut hacks on kaveri, vaikka im ei hakkerointi. Joten im aina, "Mitä? Vain cuz olet surkea i hakata?" ja sen joka kerta, kun lähden myös. Ne ovat kaikki, kuten "ei ole mitään keinoa tapoit 7 henkilöä 10 sekuntia 400 metrin etäisyydeltä" im I'm all kuten "hyvin, jos minulla on paras ampuja vuonna peliä laajennetun mag + olet tyhmä aasit ovat pysyvän siellä kuin nippu Istunnon ankat, minun on vaikea ei myöhästy ampui ".... sorry for my way Puheajan mutta vain löytää se sooooooo ärsyttävää ...
|
| |||
| |||
| Ja tämä auttaa minua löytämään driversssss, miten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisiko ATI verkkosivuilla ei ole hyvä paikka aloittaa, koska ATI GFX ajurit?
| |||
| |||
| Juuri siellä todella, että 320M on muistikirjan GFX kortin, muistikirjat eivät oikeastaan leikata peli, se on erittäin todennäköistä, että korttisi ei tue tätä peliä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minulla on Nvidia Geforce 8200, Joku Please Tell Me What to Do torjuntaa ylikuumenemisella | comput3rnoob | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 5. Jul 2009 14:24 |
| FEAR Combat ei soi? | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 22. marraskuu 2008 17:24 |
| Tarvitsetko apua i dont tiedä, miten sitä käytetään? | Cew27 | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 25. Joulukuu 2007 15:39 |
| Puheenvuoron dont työtä | Razor | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 12 | 23. lokakuu 2007 04:11 |
| Halo: Combat Evolved (PC) | PyroTails | PC & Console Gaming | 11 | 19. lokakuu 2007 21:28 |
| Thread Tools | |
| |