![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok ja, ik hoorde dat Combat Arms was een goed spel en het lookes like it too! MAAR Wanneer ik naar PLAY de eigenlijke spel deel, wordt geladen, geeft mij geluiden, maar geen video (maar de laad-scherm is nog steeds up) Daarna minimaliseert aan de bar, het scherm heeft 4 bits kleuren, zijn in loooowwww resolutie en is er een signalering me te vertellen dat de kaart niet goed werkt (LMQ!) Ik heb een Compaq Presario 2100 Serie: csvaq-02ti-75 Model no: 2105US HP VOLGNUMMER: CN25300726 1P: DB381A-KA MFG #: CN25300726 Display Card: Radeon IGP 320m Driver Version: 6.14.10.6368 Dat was allemaal gewoon als je het nodig hebt Ook is er een waar ik kan je een nieuwe driver voor de 320m, en zo niet waar kan ik de driver ik al klaar hebben. Nuttig kan zijn om opnieuw te installeren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk besturingssysteem gebruikt u? Zijn zeer waarschijnlijk dat uw afbeeldingen worden niet ondersteund! Maar als ik weet wat OS u zal ik kijken voor de nieuwste stuurprogramma's voor u
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je klinkt als een driver update kan helpen met het in feite im genna spelen bestrijding wapens nu
| |||
| |||
| Ik ben met Windows XP Professional Service Pack 3 (build 2600) (volgens Belarc) |
|
| |||
| |||
| i cant lijken bij het vinden van de drivers op de ati site http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/37905 thats all i can echt lijken te vinden macafee zegt haar een groene site, zodat moet worden ok |
|
| |||
| |||
| Ik heb gekeken en keek, maar ik heb niet gevonden een site die draagt een van mijn chauffeurs (oud, huidig, Nieuw) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| een ding dat ik haat dit spel is dit Im echt goed in dit spel. Zeer goed om eerlijk te zijn. Wanneer OOIT is er iemand die echt goed op de server, iedereen oproepen hacks op de man, ook al im niet hacken. Dus im altijd graag, "Wat? Net cuz you suck i hack?" en zijn elke keer als ik verder ook. Ze willen, "er is geen manier waarop u gedood 7 personen in 10 seconden van 400 feet away" im Ik ben net als alle ", en als ik de beste sluipschutter in het spel met een uitgebreid erwinvb + je domme ezels zijn daar graag een bos van de vergadering eenden, ik vind het moeilijk niet te missen het schot ".... sorry voor mijn manier van spreken maar ik vind het sooooooo vervelend ...
|
| |||
| |||
| En dat helpt me vinden driversssss, hoe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou de ATI-website niet als een goede plek om te beginnen, voor ATI gfx drivers?
| |||
| |||
| Net is er eigenlijk, de 320m is een notebook gfx kaart, notebooks zijn niet echt geknipt voor games, het is zeer waarschijnlijk uw kaart wordt niet ondersteund door dit spel. |