![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok Så jeg hørte at Combat Arms var et godt spill, og det lookes liker det også! MEN Når jeg går for å spille selve spillet del, den laster, gir meg lyder, men ikke video (men loading skjermen er fortsatt opp) Da minimerer til bar, skjermen har 4 biters farger, sin i loooowwww oppløsning og det er en advarsel som sier meg at kortet ikke fungerer ordentlig (DUH!) Jeg har en Compaq Presario 2100 Serie: csvaq-02ti-75 Modell nr.: 2105US HP Serial: CN25300726 1P: DB381A-KA Mfg #: CN25300726 Display Card: Radeon IGP 320M Driver Version: 6.14.10.6368 Det var alt bare hvis du trenger det Også er det noen der jeg kan få en ny driver for 320M, og hvis ikke, hvor kan jeg få sjåføren i alle klar har. Kan være nyttig å installere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilket operativsystem er du? Dens svært sannsynlig at grafikken ikke støttes! Men hvis jeg vet hva OS du kjører, vil jeg se etter de nyeste driverne for deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya høres driver oppdatering kan bidra med det faktisk im genna spille bekjempe armene akkurat nå
| |||
| |||
| Jeg kjører Windows XP Professional Service Pack 3 (build 2600) (i henhold til Belarc) |
|
| |||
| |||
| i cant synes å finne drivere på ATI-område http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/37905 dvs alle kan jeg virkelig synes å finne macafee sier det en grønn området slik det skal være ok |
|
| |||
| |||
| Jeg har lett og lett, men jeg har ikke funnet et nettsted som inneholder noen av mine drivere (Old, oppdatert Ny) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ting jeg hater dette spillet er dette Im virkelig gode på dette spillet. Veldig godt å være ærlig. Når noen gang er det noen som er virkelig gode på serveren, alle samtaler hacks på fyr, selv om im ikke hacking. Så im alltid som "Hva? Bare cuz du suge i hacke?" og hver gang jeg går på også. De er alle like, er det ingen måte du drept 7 personer i 10 sekunder fra 400 meter "im jeg alle som" godt hvis jeg har den beste snikskytter i spillet med en utvidet mag + du dum asses er stående der som en gjeng med sittende ender, jeg har vanskelig for IKKE å savne skutt ".... synd på min måte å snakke, men jeg synes det sooooooo irriterende ...
|
| |||
| |||
| Og det hjelper meg å finne driversssss, hvordan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vil ATI nettsted ikke være et godt sted å starte for ATI GFX drivere?
| |||
| |||
| Akkurat er det faktisk, det 320m er en notatbok GFX kortet, notatbøker er egentlig ikke kutte ut for spill, er det svært sannsynlig at kortet ikke støttes av dette spillet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har et Nvidia Geforce 8200, Someone Fortell meg hva jeg skal gjøre Combat Overoppheting | comput3rnoob | Kabinetter & Skjermer | 8 | 5 juli 2009 14:24 |
| Fear Combat ikke spiller? | hitman0042 | PC & Console Gaming | 2 | 22 nov 2008 17:24 |
| Trenger du hjelp jeg dont vite hvordan du bruker den? | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 25 desember 2007 15:39 |
| Høyttalere dont arbeide | Razor | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 12 | 23 oktober 2007 04:11 |
| Halo: Combat Evolved (PC) | PyroTails | PC & Console Gaming | 11 | 19 oktober 2007 21:28 |
| Thread Tools | |
| |