![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, så hörde jag att stridsvapen var ett bra spel och det lookes tycker om det också! MEN När jag går för att spela själva spelet sidan, den laddas, ger mig ljud, men ingen bild (men lastningen skärmen är fortfarande upp) Då minimerar till baren, skärmen har 4 bitars färger, sin loooowwww upplösning och det finns en varning säger att kortet inte fungerar korrekt (duh!) Jag har en Compaq Presario 2100 Serie: csvaq-02ti-75 Modell nr: 2105US HP SERIAL: CN25300726 1P: DB381A-KA MFG #: CN25300726 Visa-kort: Radeon IGP 320M Driver Version: 6.14.10.6368 Det var bara om du behöver det Dessutom finns det något där jag kan få en ny drivrutin för 320M, och om inte var kan jag få föraren i alla redo har. Kan vara bra att installera. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vilket operativsystem är du? Dess mycket troligt att din grafik stöds inte! Men om jag vet vad OS du kör kommer jag att leta efter de senaste drivrutinerna för dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya låter som en uppdaterad drivrutin kan bidra med det i själva verket im genna spela stridsvapen just nu
| |||
| |||
| Jag kör Windows XP Professional Service Pack 3 (Build 2600) (enligt Belarc) |
|
| |||
| |||
| jag skränande verkar hitta drivrutiner för ATI-webbplats http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/win/37905 thats allt jag verkligen kan vara att hitta macafee säger dess en grön plats så bör det vara ok |
|
| |||
| |||
| Jag har tittat och tittat, men jag har inte hittat en webbplats som bedriver någon av mina förare (gammal, aktuell, Ny) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| en sak jag hatar det här spelet är det här Im riktigt bra på detta spel. Mycket bra för att vara ärlig. Om det någonsin är någon som är riktigt bra på servern, alla samtal Hacks på killen, även om im inte hacking. Så im alltid: "Vad? Just cuz du suger i hacka?" och varje gång jag går på också. De är alla likadana, "det finns inget sätt du dödat 7 personer i 10 sekunder från 400 meter bort" im jag alla vill, "och om jag har den bästa prickskytt i spelet med en förlängd mag + ni dumma åsnor är stående där som ett gäng sittande ankor, jag tycker att det är svårt att inte missa skottet ".... om ursäkt för mitt sätt att tala men jag tycker att det sooooooo irriterande ...
|
| |||
| |||
| Och det hjälper mig att hitta driversssss, hur? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skulle ATi webbplats inte vara ett bra ställe att börja för ATi GFX drivrutiner?
| |||
| |||
| Bara varit där faktiskt, det 320m är en anteckningsbok GFX kort, anteckningsböcker är egentligen inte gjord för spel, det är mycket troligt kortet stöds inte av detta spel. |