mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Command og Conquer 3: Kane's Wrath

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2008, 13:53
Donor-Gruppen

Er der nogen spille dette spil? Og i så fald er du en god, jeg er på udkig efter en person, der kan give mig nogle tip til at være i stand til at spille bedre, som jeg kan helt ofternly få dræbt tidligt på dagen. (Jeg kun spille mod computere, men jeg spille på mellemlang vanskeligheder (på let det er alt for nemt )) Hvis du spiller det og er villige til at hjælpe mig kan du have et kig på et par af mine spil? Hvis du kan, kan du lade mig vide, hvordan du vil filerne sendt til dig, da disse fora tillader ikke filformatet.

Tak

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 juli 2008, 05:27
Ny Medlem Gruppen

måske dont arbejde for cc3. . men det virker for de andre C & C's ...
effekt / miniguns (eller enhver jorden kanoner) / kaserner / tanke / fly ... :)
har glemt, hvordan det er @ C & C 3 .. . men jeg hop den form for hjælp .. hvis ikke .. nogle andre peeps få nogle tips til andre C & C;)
Old 1. sep 2008, 12:01
Donor-Gruppen

Jeg har ikke spillet de Wrath af Kane ekspansion, men jeg har spillet alle de andre (bl.a. C & C 3 Tiberium Wars, gætter jeg savnede ekspansionsfasen frigivelse lol). Den måde, jeg spiller, er følgende:

Regne ud, hvor mange "bølger" af angreb vil du have på hvert niveau, og hvor hurtigt det første vises. Ikke så vigtigt om de tidligere niveauer som den mellemste kategori og senere niveauer.

Opbygge nok forsvarsforbeholdet til bekæmpelse off de første angreb, mens (med mindst tecyhnology du kan slippe afsted med), mens sensationsprægede og gemme alle de kontanter, du kan. Build mindst to tiberium forarbejdning centre hurtigst muligt. Må ikke bekymre sig om opbygningen af det højere niveau tech bygninger før efter den første bølge (hvis det er muligt, nogle niveauer du har at gøre med det samme bare for at overleve) på hvilket tidspunkt bør du har nok penge til at skælde dem i den ene efter den anden.

Hold øje med dine bygninger under et angreb, sælge dem, hvis de er ved at blive ødelagt (og bortset fra Bygge-værftet, som ikke kan erstattes), så du får penge for dem i stedet for bare at tabe dem.

Sted Gatling guns og og Sam's parvis (mindst) med muligheder for interlapping brand. Beskyt din laser tårne med en slags luft forsvarsforbeholdet.

Stjæle så meget teknologi fra den anden side, som du kan, så snart du kan.

AI vil målrette du wmd's med DERES WMD's så sørg yours er bygget på et tidspunkt, hvor du kan få dem, før de får yours lol. Også bruge airstrike og andre værdifulde samtidig masseødelæggelsesvåben angrebene at sikre, at du banke dem ud. Også i mange niveauer, vil de ikke opbygge deres masseødelæggelsesvåben's indtil du opbygge deres, (dette er ikke tilfældet i de sidste faser af spillet), så vent til du har en betydelig kraft eller nogle ekstra angreb før du bygge dine egne.

Dette er blot en begyndelse. LOL Jeg tror, jeg vil sætte Tiberium Wars på min nye computer, så jeg kan huske mere.

EDIT: Jeg har ikke fuldføre mit første punkt. Der er normalt et sæt antal angreb bølger og når du overleve dem, vil du blive alene tilbage, så du kan opbygge din styrker og blot knuse fjenden på din fritid.
Old 1. sep 2008, 15:30
Donor-Gruppen

Jeg fik den første, fristes til at købe opdateringen .... der bedre være mere køretøjer i det skønt, Thats hvad det sidste manglede og størrelse af kort .....

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 2. sep 2008, 03:11
Donor-Gruppen

Thanks, Bubba, jeg vil prøve noget af det, og mrdaveyk, der er flere enheder, masser af dem sammen med 2 ekstra subfactions for hver real-fraktionen, med sine egne specialiteter og enheder. Også, der er den store episke enheder, der, hvis de anvendes korrekt, kan slagte din fjende selv lol
Old 9. sep 2008, 12:56
Donor-Gruppen

I næsten tog det op i dag Thingie da jeg gik ud for at købe en ny harddisk og STALKER Clear Sky. Harddisken kørte mig gå, end jeg havde forventet (300 i stedet for 200), så jeg besluttede at vente på, at ekstra spil lol.
Old 9. sep 2008, 13:14
Donor-Gruppen

Jeg har lige bygge en base med tildele af tiberium minearbejdere, sorround det med turrets og luftforsvar derefter opbygge en massiv hær og whipe ud fjenden på én gang. også for skrappere fjender sende swams af bombemændene at ødelægge deres turrets og de ting, der skaber fjender.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.