mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Command and Conquer 3: Kane's Wrath

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2008, 13:53
Donor Groep

Default Command and Conquer 3: Kane's Wrath

Heeft iemand spelen dit spel? En zo ja, bent u een goede, ik ben op zoek naar iemand die kan me wat tips te kunnen spelen beter als ik kan heel ofternly krijgen gedood vroeg. (Ik heb alleen tegen de computer spelen, maar ik spelen op middellange moeilijkheden (over makkelijk het is veel te gemakkelijk )) Als je speelt het en zijn bereid me te helpen kun je een kijkje nemen bij een paar van mijn games? Als u kunt, kun je me laten weten hoe u wilt dat de bestanden die naar u, als deze forums niet toestaan dat de bestandsindeling.

Bedankt

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 jul 2008, 05:27
Nieuw Lid Fractie

misschien dont werkzaamheden voor CC3. . maar het werkt voor de andere C & C's ...
vermogen / miniguns (of welke grond kanon) / kazernes / tanks / vliegtuigen ... :)
vergeten hoe het is @ C & C 3 .. . maar ik hop dat soort hulp .. zo niet .. sommige andere peeps je enkele tips voor andere C & C;)
Old 1e sep 2008, 12:01
Donor Groep

Ik heb niet speelde de Wrath of Kane expansie, maar ik heb gespeeld alle anderen (met inbegrip van C & C 3 Tiberium Wars, denk ik miste de expansie release lol). De manier waarop ik spelen is de volgende:

Zoek uit hoe veel "waves" van aanval heeft u op elk niveau en hoe snel de eerste verschijnt. Niet zo belangrijk op het eerdere niveau als de middenklasse en hoger niveau.

Bouwen genoeg verdediging ter bestrijding van de eerste aanvallen terwijl (met de minste tecyhnology kunt u mee weg), terwijl grijpen en het opslaan van al het geld dat kan. Bouwen ten minste twee Tiberium verwerking centra zo spoedig mogelijk. Maak je geen zorgen over de bouw van het hoger tech gebouwen tot na de eerste ronde (indien mogelijk een aantal niveaus dat je hoeft te doen het meteen maar te overleven), op welk moment moet je over voldoende liquide middelen te slam ze in de een na de andere.

Houd een oogje op uw gebouwen tijdens een aanval, verkopen ze als ze op het punt te worden vernietigd (en met uitzondering van de bouw-werf, die niet kunnen worden vervangen), dus je krijgt geld voor hen in plaats van iets te verliezen hen.

Plaats Gatling geweren en en Sam's in tweetallen (op het minimum) met lanen van interlapping brand. Bescherm uw laser torens met een soort van lucht verdediging.

Stelen zo veel technologie van de andere kant als je kan, zo snel als je kunt.

De AI zal zich vooral richten op je MVW's met HUN MVW's dus zorg ervoor dat de jouwe zijn gebouwd op een moment dat je kunt krijgen van hen voordat ze jou lol. Ook gebruik maken van de AirStrike en andere goodies op hetzelfde tijdstip als MVW aanslagen om u stoot hen uit. Ook in vele niveaus, zullen zij niet het bouwen van hun MVW's totdat u bouwen hunne, (dit is niet het geval in de laatste fasen van het spel), dus wachten tot u een aanzienlijke kracht of wat extra aanvallen voordat u bouwen jouwe.

Dit is slechts een begin. LOL ik denk dat ik zet Tiberium Wars op mijn nieuwe computer, zodat ik me kan herinneren nog veel meer.

EDIT: Ik heb niet mijn eerste punt. Er zijn meestal een vast aantal van aanval golven en als je eenmaal overleven die u zal worden met rust gelaten, zodat u uw krachten kunt bouwen en alleen de vijand verpletteren in uw vrije tijd.
Old 1e sep 2008, 15:30
Donor Groep

Ik kreeg de eerste, de verleiding om de update .... er beter meer voertuigen in het al, dat is wat de laatste ontbrak en grootte van de kaarten .....

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 2e sep 2008, 03:11
Donor Groep

Bedankt, Bubba, zal ik proberen een deel van dat, en mrdaveyk zijn er meer eenheden, ladingen van hen, samen met 2 extra subfactions voor elke echte factie met zijn eigen specialiteiten en eenheden. Ook zijn er de grote epische eenheden, die, indien correct gebruikt, kan de slacht je vijand zelf lol
Old 9e sep 2008, 12:56
Donor Groep

I picked it up bijna vandaag Thingie toen ik ging voor de aanschaf van een nieuwe harde schijf en STALKER Clear Sky. De harde schijf liep me bewegen dan ik had verwacht (300 in plaats van 200) en dus besloot ik te wachten op de extra game lol.
Old 9e sep 2008, 13:14
Donor Groep

Ik heb net de bouw van een basisstation met allot van Tiberium mijnwerkers, sorround met torentjes en lucht afweer dan de opbouw van een massale whipe leger en de vijand in een keer. ook voor zwaardere vijanden sturen swams van bommenwerpers voor de vernietiging van hun torentjes en de dingen die maken vijanden.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Afscherming met behulp opdrachtprompt vagany Windows besturingssystemen 1 16 jun 2009 07:54
Command Shell icu222much Windows besturingssystemen 6 26 Jan 2009 21:57
Command-line scanner pete21 Virus, spyware & Security 1 6 okt 2008 09:16
Command and Conquer 3 Tiberium Wars (PC) sally5027 PC & Gaming Console 9 5 okt 2008 07:58
Command and Conquer Generals mxmad32 PC & Gaming Console 1 29 nov 2007 21:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.