![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det noen som spiller dette spillet? Og hvis så er du god, er jeg på jakt etter noen som kan gi meg noen tips for å kunne spille bedre så jeg kan helt ofternly bli drept tidlig. (Jeg bare spille mot datamaskiner, men jeg spiller på medium vanskelighetsgrad (på lett det er altfor lett
)) Hvis du spiller den, og er villig til å hjelpe meg, kan du ta en titt på et par av mine spill? Hvis du kan, kan du la meg få vite hvordan du vil at filer sendes til deg, da disse fora tillater ikke filformatet.Takk Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| kanskje ikke fungere for CC3. . men det fungerer for de andre C & C's ... strøm / miniguns (eller bakken kanonen) / brakke / tanks / fly ... :) glemt hvordan det @ C & C 3 .. . men i hop den slags hjelp .. hvis ikke .. noen andre peeps få noen tips for andre C & C;) |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke spilt vrede av Kane utvidelse, men jeg har spilt alle de andre (inkludert C & C 3 Tiberium Wars, antar jeg savnet Utvidelse release lol). Måten jeg spiller er følgende: Finne ut hvor mange "bølger" angrepstyper du vil ha på hvert nivå, og hvor fort den første vises. Ikke så viktig på tidligere nivåer som mellomklassen og senere nivåer. Bygge opp nok forsvar til å slåss av de første angrepene mens (med minst tecyhnology kan du komme unna med) mens flytte og lagre alle penger du kan. Bygg minst to tiberium prosessering centers så snart som mulig. Ikke bekymre deg om å bygge høyere nivå tech bygninger før etter den første bølgen (om mulig, noen nivåer må du gjøre det umiddelbart bare for å overleve) og da bør du ha nok kontanter til å smelle igjen dem en etter en. Hold øye på bygninger under et angrep, selge dem hvis de er i ferd med å bli ødelagt (vel, unntatt Bygg verksted som ikke kan erstattes) slik at du får penger for dem i stedet for bare å miste dem. Sted Gatling våpen og og Sam's i par (på minimum) med veier av interlapping brann. Beskytt din laser tårnene med noen form for Luftforsvaret. Stjel så mye teknologi fra den andre siden som du kan, så fort du kan. The AI vil målrette du WMD er med sine WMD er så pass på at din er bygget i en tid da du kan få deres før de får yours lol. Også bruke airstrike og andre godbiter, samtidig som WMD-angrep for å sikre at du banke sine ut. Også i mange nivåer, vil de ikke bygge sine WMD's før du bygge deres, (dette er ikke tilfelle i de siste stadier av spillet), så vent til du har en sizable makt eller litt ekstra angrep før du bygge din. Dette er bare en start. LOL Jeg tror jeg skal sette Tiberium Wars på min nye datamaskinen slik at jeg kan huske mer. EDIT: Jeg ble ikke fullført mitt første punktet. Det vanligvis er en rekke angrep bølger, og når du overleve dem du vil være i fred så du kan bygge dine styrker og bare knuse fienden på ferie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fikk den første, fristet til å kjøpe oppdatering .... det bedre bli mer kjøretøyer i det selv, dvs hva det siste manglet og størrelsen på kartene .....
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Takk, Bubba, vil jeg prøve noe av det, og mrdaveyk, det er flere enheter, massevis av dem, sammen med 2 ekstra subfactions for hver ekte fraksjon med sine egne spesialiteter og avdelinger. Dessuten er det den store episke enheter, som, hvis det brukes riktig, kan slakte din fiende selv lol |
|
| |||
| |||
| I nesten plukket den opp i dag Thingie når jeg gikk ut for å kjøpe en ny harddisk og STALKER Clear Sky. Harddisken kjørte meg flytte enn jeg hadde ventet (300 i stedet for 200) så jeg bestemte meg for å vente på ekstra spill lol. |
|
| |||
| |||
| Jeg bare bygge opp en base med allot av tiberium miners, sorround den med tårn og air defences deretter bygge en massiv hær og whipe ut fienden i en gå. også for tøffere fiender sende swams av bombefly for å ødelegge sine tårn og ting som skaper fiender. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Partisjonering bruker Ledetekst | vagany | Windows-operativsystemer | 1 | 16 juni 2009 07:54 |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystemer | 6 | 26 januar 2009 21:57 |
| Kommandolinjeparametere scanner | pete21 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 6 okt 2008 09:16 |
| Kommando og Conquer: 3 Tiberium Wars (PC) | sally5027 | PC & Console Gaming | 9 | 5 okt 2008 07:58 |
| Kommando og Conquer Generals | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 nov 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |