![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Finns det någon som spelar detta spel? Och om så är du något bra, Jag söker någon som kan ge mig några tips för att kunna spela bättre så jag kan helt ofternly bli dödad tidigt. (Jag kan bara spela mot datorer, men jag spelar på medellång svårigheter (om lätt det är alldeles för lätt
)) Om du spelar den och är villiga att hjälpa mig kan du ta en titt på ett par av mina spel? Om du kan, kan du låta mig veta hur du vill att filerna skickas till dig, eftersom dessa forum inte tillåter filformat.Tack Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| kanske dont arbete för CC3. . men det fungerar för övriga C & C's ... effekt / miniguns (eller på marken kanonen) / baracker / tankar / plan ... :) glömt hur det är @ C & C 3 .. . men jag hop det slags hjälp .. om det inte .. vissa andra peeps få några tips för andra C & C;) |
|
| |||
| |||
| Jag har inte spelat den vrede Kane expansion, men jag har spelat alla de andra (även C & C 3 Tiberium Wars, antar att jag missat Expansion release lol). Det sätt jag spelar är följande: Räkna ut hur många "vågor" av attack du har på varje nivå och hur snart den första visas. Inte lika viktigt på tidigare nivåer som i mitten av intervallet och senare nivåer. Bygga upp tillräckligt försvar för att bekämpa från första attacker samtidigt (med minst tecyhnology du kan komma undan med) medan högintressant och spara alla pengar du kan. Bygg minst två Tiberium behandling centers så snart som möjligt. Oroa dig inte för att bygga högre tech byggnader förrän efter den första omgången (om möjligt vissa nivåer du måste göra det omedelbart bara för att överleva) och då bör du ha tillräckligt med kontanter för att slå igen dem en efter en. Håll koll på dina byggnader under en attack, sälja dem om de är på väg att förstöras (och utom Construction gård som inte kan ersättas) så får du pengar till dem istället för bara att förlora dem. Placera Gatling pistoler och och Sam's i par (minst) med möjligheter till interlapping brand. Skydda din laser torn med någon form av luft-försvaret. Stjäl så mycket teknik från andra sidan som du kan, så snart du kan. AI kommer målet du massförstörelsevapen är med sina massförstörelsevapen så se er är byggda i en tid då du kan få dem innan de får ditt lol. Också använda AirStrike och andra godsaker samtidigt som massförstörelsevapen attacker för att du ska slå dem ut. Även i många olika nivåer, de kommer inte att bygga upp sina massförstörelsevapen är tills du bygga sin, (detta är inte fallet i det sista stadiet av spelet), så vänta tills du har en betydande kraft eller lite extra attacker innan du bygga ditt. Detta är bara en början. LOL Jag tror att jag ska sätta Tiberium Wars på min nya dator så jag kan minnas mer. EDIT: Jag har inte avsluta min första punkt. Det vanligtvis en uppsättning antalet angrepp vågor och när du överleva som du kommer att lämnas ensam så du kan bygga dina styrkor och bara krossa fienden på din fritid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag fick den första, lockar uppdateringen .... det bättre att fler fordon i det dock thats vad den sista saknade och storlek kartor .....
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Tack, Bubba, jag ska prova några av det, och mrdaveyk, det finns fler enheter, massor av dem, tillsammans med 2 extra subfactions för varje verklig fraktion med egna specialiteter och enheter. Dessutom finns det stora episka enheter som, när det används på rätt sätt, kan slakta sina fiender själv lol |
|
| |||
| |||
| I nästan plockat upp det i dag Thingie när jag gick ut för att köpa en ny hårddisk och STALKER Clear Sky. Hårddisken körde mig gå än vad jag hade förväntat (300 istället för 200) så jag bestämde mig för att vänta på den extra omgång lol. |
|
| |||
| |||
| jag bara bygga en bas med tilldelningarna av Tiberium gruvarbetare, sorround det med turrets och luftförsvar sedan bygga upp en massiv armé och whipe ut fienden i ett svep. även för tuffare fiender skicka swams av bombplan för att förstöra deras turrets och de saker som skapar fiender. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Partitionering med kommandoprompten | vagany | Windows-operativsystem | 1 | 16 juni 2009 07:54 |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystem | 6 | 26 januari 2009 21:57 |
| Kommandoradsväljare scanner | pete21 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 6 oktober 2008 09:16 |
| Kommando och Conquer 3 Tiberium Wars (PC) | sally5027 | PC & Console Gaming | 9 | 5 oktober 2008 07:58 |
| Kommando och Conquer Generals | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 november 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |