![]() |
|
| |||
| |||
| Okay ... jeg får desperate om Warhammer Dawn of War: Anthology (PC), men jeg ønsker at se den og afspille den for lidt, før jeg køber det. Den laveste pris jeg fandt på nettet er £ 15.92, her. Prisen er ok. Problemet er, vil jeg lade være med at købe det online, da jeg er en Oversea studerende fra Rumænien, og jeg vil gerne have min momsen tilbage, når jeg forlader UK:) Hvis jeg køber fra en online butik jeg ikke kan få den tilbage. I øjeblikket er jeg ved Oxford studerer, men jeg er villig til at gå til London som godt lige at tjekke det ud. Så hvis nogen har en idé i hvilken butik jeg kan se Warhammer Dawn of War: Anthology (PC) svar venligst:) |
|
| |||
| |||
| Game, Argos, Woolworths, (En stor) Tesco ... etc. der er millioner.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bandlyst medlemmer og omkring 4 måneder gammel
| |||
| |||
| Oh yeah ... og der var et spild af tid ...
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Har du et par punkter, selvom jeg spose ..
|
| |||
| |||
| Jep, jeg gætte, så ... |
|
| |||
| |||
| LOL og her er jeg troede det var den SENESTE C & C tråd .......... |
|
| |||
| |||
| Nope. Men jeg mente også, at det var mit emne, da jeg fik en e-mail siger, at det blev besvaret lol |
|
| |||
| |||
| Hvad forvirrende liv har vi alle ..
|
| |||
| |||
| Alt for mange måder at have den samme betydning i titlen |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystemer | 6 | 26 januar 2009 21:57 |
| Kommando linje scanner | pete21 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 6. okt 2008 09:16 |
| Command og Conquer 3: Kane's Wrath | thingie2 | PC & Console Gaming | 6 | 9. sep 2008 13:14 |
| Browser Wars | serverguy | PC & Console Gaming | 3 | 10 juli 2008 13:32 |
| Command og erobre generaler | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 november 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |