![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Okei ... Saan epätoivoinen siitä Warhammer Dawn of War: Anthology (PC), mutta haluan nähdä sen ja pelata sitä hieman ennen kuin voin ostaa sen. Alin hinta Löysin online on £ 15.92, tässä. Hinta on ok. Ongelmana on, haluaisin olla ostamatta sitä verkossa, koska olen merentakaisten opiskelija Romaniasta, ja haluaisin saan alv takaisin, kun lähden UK:) Jos ostaa online-ostoksia en voi saada sen takaisin.
Olen tällä hetkellä Oxford opiskelusta, mutta olen valmis menemään Lontoo samoin vain tarkistaa sitä. Joten jos joku on ajatus, jonka shop Näen Warhammer Dawn of War: Anthology (PC) vastaa:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Game, Argos, Woolworths, (A iso) Tesco ... jne. on miljoonia.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Banned jäsentä ja noin 4 kuukautta vanha
|
|||
|
|||
|
Ai joo ... hyvin oli ajanhukkaa ...
|
|||
|
|||
|
Minulla on muutamia kohtia, vaikka olen spose ..
|
|||
|
|||
|
Jep, luulisin niin ...
|
|
|
|||
|
|||
|
LOL ja tässä ajattelin tämä oli VIIMEAIKAINEN C & C säikeen ..........
|
|
|
|||
|
|||
|
Nope. Mutta olen myös ajatellut, että se oli minun aihe kun sain e-mail sanomalla se vastasi lol
|
|
|
|||
|
|||
|
Mitä sekava asuu meillä kaikilla on ..
|
|||
|
|||