![]() |
|
| |||
| |||
| Oke ... ik krijg wanhopig over de Warhammer Dawn of War: Anthology (PC), maar ik wil het zien en spelen om een beetje voordat ik het kopen. De laagste prijs vond ik online is £ 15.92, hier. De prijs is ok. Het probleem is ik wil niet te kopen online sinds ik een overzeese studenten uit Roemenië, en ik wil graag mijn BTW terug wanneer ik verlof UK:) Als ik het kopen van een online shop kan ik niet meer terugkrijgen. Ik ben momenteel in Oxford studeren, maar ik ben bereid om naar Londen en net te kijken. Dus als iemand een idee in welke winkel ik zie het Warhammer Dawn of War: Anthology (PC) kunt u reageren:) |
|
| |||
| |||
| Game, Argos, Woolworths, (een grote) Tesco ... enz. zijn er miljoenen.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geblokkeerde leden en ongeveer 4 maanden oud
| |||
| |||
| Oh ja ... en er was een verspilling van tijd ...
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Heb je een paar punten, maar ik spose ..
|
| |||
| |||
| Yep, denk ik zo ... |
|
| |||
| |||
| LOL en hier dacht ik dat dit was de recente C & C draad .......... |
|
| |||
| |||
| Nope. Maar ik dacht ook dat het mijn onderwerp toen kreeg ik een e-mail vanzelf werd beantwoord lol |
|
| |||
| |||
| Wat verwarrend leven we allemaal ..
|
| |||
| |||
| Te veel manieren met dezelfde zin in de titel |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Command Shell | icu222much | Windows besturingssystemen | 6 | 26 Jan 2009 21:57 |
| Command-line scanner | pete21 | Virus, spyware & Security | 1 | 6 okt 2008 09:16 |
| Command and Conquer 3: Kane's Wrath | thingie2 | PC & Gaming Console | 6 | 9e Sep 2008 13:14 |
| Browser Wars | serverguy | PC & Gaming Console | 3 | De 10 juli 2008 13:32 |
| Command and Conquer Generals | mxmad32 | PC & Gaming Console | 1 | 29 nov 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |