![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ... jeg får desperat om Warhammer Dawn of War: Anthology (PC), men jeg vil se den og spille den på litt før jeg kjøper den. Den laveste prisen jeg fant på nettet, er kr 15,92, her. Prisen er ok. Problemet er at jeg ønsker ikke å kjøpe den _RGONSINCE jeg en oversea student fra Romania, og jeg vil gjerne få min Moms tilbake når jeg forlater UK:) Hvis jeg kjøpe fra en nettbutikk jeg kan ikke få det tilbake. Jeg er for tiden i Oxford studerte, men jeg er villig til å dra til London og bare for å sjekke det. Så hvis noen har en idé som handler jeg kan se Warhammer Dawn of War: Anthology (PC) kan du svare:) |
|
| |||
| |||
| Game, Argos, Woolworths, (En stor) Tesco ... etc. Det finnes millioner.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Banned medlemmer og ca 4 måneder gammel
| |||
| |||
| Oh yeah ... vel det var bortkastet tid ...
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Har noen punkter om jeg spose ..
|
| |||
| |||
| Ja, vel så ... |
|
| |||
| |||
| LOL og her tenkte jeg at dette var den siste C & C tråd .......... |
|
| |||
| |||
| Nope. Men jeg også trodde det var min emnet da jeg fikk en e-post sier det var svart på lol |
|
| |||
| |||
| Hva forvirrende lever vi alle har ..
|
| |||
| |||
| For mange måter har samme betydning i tittelen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystemer | 6 | 26 januar 2009 21:57 |
| Kommandolinjeparametere scanner | pete21 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 6 okt 2008 09:16 |
| Kommando og Conquer 3: Kane's vrede | thingie2 | PC & Console Gaming | 6 | 9nde sep 2008 13:14 |
| Browser Wars | serverguy | PC & Console Gaming | 3 | 10 juli 2008 13:32 |
| Kommando og Conquer Generals | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 nov 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |