![]() |
|
| |||
| |||
| Okej ... jag blir förtvivlad om Warhammer Dawn of War: Anthology (PC), men jag vill se det och spela lite innan jag köper den. Det lägsta priset jag hittade på nätet är £ 15,92, här. Priset är ok. Problemet är jag inte köpa det på nätet eftersom jag är en utomeuropeiska studenter från Rumänien, och jag skulle vilja få min moms tillbaka när jag lämnar UK:) Om jag köper från en onlinebutik kan jag inte få det tillbaka. Jag är närvarande vid Oxford studera, men jag är beredd att åka till London och bara för att kolla. Så om någon har en idé i vilken butik jag kan se Warhammer Dawn of War: Anthology (PC) du svara:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Game, Argos, Woolworths, (Stor) Tesco ... etc. det finns miljoner.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bannade medlemmar och ca 4 månader gammal
| |||
| |||
| Oh yeah ... och det var ett slöseri med tid ...
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Har du några punkter men jag spose ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja, jag antar det ... |
|
| |||
| |||
| LOL och jag som trodde att detta var den senaste C & C konversation .......... |
|
| |||
| |||
| Nope. Men jag tänkte också att det var min fråga när jag fick ett e-mail som sa att det var besvarade lol |
|
| |||
| |||
| Vad förvirrande liv har vi alla ..
|
| |||
| |||
| Alltför många sätt för att ha samma innebörd i titeln |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystem | 6 | 26 januari 2009 21:57 |
| Kommandoradsväljare scanner | pete21 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 6 oktober 2008 09:16 |
| Kommando och Conquer 3: Kane's Wrath | thingie2 | PC & Console Gaming | 6 | 9:e sep 2008 13:14 |
| Browser Wars | serverguy | PC & Console Gaming | 3 | 10 juli 2008 13:32 |
| Kommando och Conquer Generals | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 november 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |