![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jamen jeg tilfældigvis sad på en af mine C & C generaler diske og knipsede det
Så jeg låne en venner og kopieret alle filerne fra cd'en, konverterede dem til en ISO bruge magi iso og derefter brændes iso til en disk, også ved hjælp af magi iso. Det installeret fint, men når jeg prøver at køre spillet den siger forkert cd Hvad foregår der? Mit system: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mx. Mate. Du er klar over dette falder ind under overskriften for piratkopiering af software og eventuelle råd, vi giver kunne anvendes til andre formål? Du er et værdsat medlem, og jeg har ikke tænkt mig at genere peger dig til forum reglerne, fordi du kender dem. Nødt til at låse denne tråd.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Partitionering bruge kommandoen Prompt | vagany | Windows-operativsystemer | 1 | 16 juni 2009 07:54 |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystemer | 6 | 26 januar 2009 21:57 |
| Kommando linje scanner | pete21 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 6. okt 2008 09:16 |
| Command og Conquer 3 Tiberium Wars (PC) | sally5027 | PC & Console Gaming | 9 | 5 oktober 2008 07:58 |
| Command og Conquer 3: Kane's Wrath | thingie2 | PC & Console Gaming | 6 | 9. sep 2008 13:14 |
| Thread Tools | |
| |