mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kommando och Conquer Generals

Closed Thread

Thread Tools
Old 29 november 2007, 15:24
Givargruppen

Default Kommando och Conquer Generals

Jo jag satt av misstag på en av mina C & C Generals skivor och fräste det Så jag låna vänner och kopierade alla filer från cd, omvandlar dem till en ISO med hjälp av Magic iso och sedan bränna den ISO till en skiva också med hjälp av Magic ISO. Företaget installerade fint men när jag försöker köra spelet står det fel CD Whats going on?

Mitt System: mxmad32

Processor (s):
Intel Core 2 Duo (x2)
Moderkort:
RAM Minne:
2 gig
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce Go 7600
Ljudkort:
Conexant High Definition Audio
Hårddisk (s):
Toshiba MK1234GSX
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Intel PRO / Wireless 3945ABG
Monitor (s):
Operating System (s):
Windows XP
Old 29 november 2007, 21:39
Givargruppen

Default Kommando och Conquer Generals

Mx. Mate.

Du inser detta faller under rubriken piratkopiering av programvara och alla råd vi ger kan användas till andra ändamål?

Du är en uppskattad medlem och jag tänker inte bry pekar du forumets regler eftersom du känner dem.

Måste låsa denna tråd.

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Closed Thread

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Partitionering med kommandoprompten vagany Windows-operativsystem 1 16 juni 2009 07:54
Command Shell icu222much Windows-operativsystem 6 26 januari 2009 21:57
Kommandoradsväljare scanner pete21 Virus, spionprogram och säkerhet 1 6 oktober 2008 09:16
Kommando och Conquer 3 Tiberium Wars (PC) sally5027 PC & Console Gaming 9 5 oktober 2008 07:58
Kommando och Conquer 3: Kane's Wrath thingie2 PC & Console Gaming 6 9:e sep 2008 13:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.