![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo jag satt av misstag på en av mina C & C Generals skivor och fräste det
Så jag låna vänner och kopierade alla filer från cd, omvandlar dem till en ISO med hjälp av Magic iso och sedan bränna den ISO till en skiva också med hjälp av Magic ISO. Företaget installerade fint men när jag försöker köra spelet står det fel CD Whats going on? Mitt System: mxmad32
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mx. Mate. Du inser detta faller under rubriken piratkopiering av programvara och alla råd vi ger kan användas till andra ändamål? Du är en uppskattad medlem och jag tänker inte bry pekar du forumets regler eftersom du känner dem. Måste låsa denna tråd.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Partitionering med kommandoprompten | vagany | Windows-operativsystem | 1 | 16 juni 2009 07:54 |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystem | 6 | 26 januari 2009 21:57 |
| Kommandoradsväljare scanner | pete21 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 6 oktober 2008 09:16 |
| Kommando och Conquer 3 Tiberium Wars (PC) | sally5027 | PC & Console Gaming | 9 | 5 oktober 2008 07:58 |
| Kommando och Conquer 3: Kane's Wrath | thingie2 | PC & Console Gaming | 6 | 9:e sep 2008 13:14 |
| Thread Tools | |
| |