mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Som Computer Game Kan du lide?

Reply

Thread Tools
Old 16 December 2008, 05:44
Bandlyst Gruppen

Hej

Jeg ønsker blot at vide, hvilket computerspil gør du alle kan lide? Minen er Mario.

Tak
Imanuel4u
Old 16 December 2008, 09:20
Medlem Gruppen

Jamen jeg spiller cod4 undertiden når iim ment til at virke som sin hurtige til at komme videre

når jeg har en ekstra uge jeg købe en wow konto niveau den og sælge den for profit

Jeg vil også holde ontop af mine venner, og hvis de får et multiplayer spil (left4dead) Jeg får det også og spiller det med dem
Old 17 December 2008, 00:47
Donor-Gruppen

Jeg personligt gerne Team Fortress 2. Jeg spiller det meget, masser af venner har den også. Jeg bryder mig ikke om singleplayer spil meget. Når du er færdig med en gang, anden gang gennem normalt kedelig.
Old 17 December 2008, 00:59
Redaktør Gruppen

Det eneste spil jeg virkelig spille er grid og BF2142, købte GTAIV, men kan ikke spille det endnu, før jeg slutter min opgradering!

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 17 December 2008, 04:38
Bandlyst Gruppen

Jeg vil også gerne PC-Man meget.
Old 17 December 2008, 07:45
Medlem Gruppen

Jeg hader at spille singleplayer spil
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.