![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Haluan vain tietää, mikä tietokone pelejä teillä kaikki on? Kaivos on Mario. ![]() Kiitos Imanuel4u |
|
| |||
| |||
| No i pelata cod4 joskus kun IiM ment toimivan sen nopeasti päästä kun i on käyttämätöntä viikolla ostaa wow tilitasolla se ja myydä sitä voittoa i myös pidettävä ontop ystävistäni ja jos he saavat multiplayer peli (left4dead) i saavat liian ja toistaa sen kanssa |
|
| |||
| |||
| Olen henkilökohtaisesti, kuten Team Fortress 2. En pelaa paljon, paljon ystäviä on sitä. En pidä singleplayer pelejä paljon. Kun olet kerran, toisen kerran kautta on yleensä tylsä.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainoa pelejä olen todella pelata ovat Grid ja BF2142, ostanut GTAIV, mutta se ei voi olla sitä vielä kunnes annan upgrade!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Pidän myös PC-Man hyvin. |
|
| |||
| |||
| Inhoan pelaaminen singleplayer pelit |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| DDR (Dance Dance Revolution) Pelin for Computer | kathymer | PC & Console Gaming | 0 | 13th Jun 2009 22:52 |
| Tuleeko minun Tietokone Suorita tätä peliä? | roulette450 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 23. Sep 2008 13:31 |
| Pelin Ongelma: Tietokone jäätävää | Rude | Rautatavaran Chat | 7 | 30 Jan 2008 08:36 |
| Voiko pelin Rekisterinpitäjän valvonta tietokoneeseen? | Elijah | Rautatavaran Chat | 1 | 27. Joulukuu 2007 03:44 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. lokakuu 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |