![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik wil gewoon weten welke computerspelletjes doen jullie allemaal willen? Mine is Mario. ![]() Bedankt Imanuel4u |
|
| |||
| |||
| Nou speel ik CoD4 soms wanneer IIM ment te werken als haar snel aan de slag Als ik een reserve week koop ik een wow account niveau en verkopen voor winst Ik ben het ook houden ontop van mijn vrienden en als ze een multiplayer game (left4dead) Ik zal het ook en spelen met hen |
|
| |||
| |||
| Ik persoonlijk zoals Team Fortress 2. Ik speel het heel veel, heel veel vrienden hebben het ook. I don't like singleplayer games veel. Wanneer u klaar bent met een keer, de tweede keer door middel wordt gewoonlijk saai.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De enige games ik echt spelen zijn Grid en BF2142, GTAIV gekocht maar kan niet spelen nog tot ik klaar mijn upgrade!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik heb ook net als pc-Man zeer. |
|
| |||
| |||
| Ik haat het spelen singleplayer games |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| DDR (Dance Dance Revolution) spel voor de computer | kathymer | PC & Gaming Console | 0 | 13 jun 2009 22:52 |
| Zal mijn computer werkt dit spel? | roulette450 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 23e sep 2008 13:31 |
| Game Probleem: Computer Bevriezing | Rude | Algemeen Hardware Chat | 7 | 30 Jan 2008 08:36 |
| Kan een game controller zeggenschap hebben over een computer? | Elia | Algemeen Hardware Chat | 1 | 27 dec 2007 03:44 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |