![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg vil bare vite, som dataspill gjør deg alle liker? Mine er Mario. ![]() Takk Imanuel4u |
|
| |||
| |||
| Vel jeg spille cod4 noen ganger når iim ment til å virke som raskt å få på når jeg har en ledig uke jeg kjøpe en wow kontonivå den og selge den for profitt jeg også holde ontop av mine venner, og hvis de får et spill for flere spillere (left4dead) Jeg vil få det for og spille det med dem |
|
| |||
| |||
| Jeg personlig liker Team Fortress 2. Jeg spiller det masse, masse venner har det også. Jeg liker ikke singleplayer spill mye. Når du er ferdig med en gang, andre gang gjennom vanligvis kjedelig.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste spill jeg virkelig spille er Rutenett og BF2142, kjøpte GTAIV, men kan ikke spille den ennå før jeg er ferdig med min oppgradere!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg liker PC-Man så mye. |
|
| |||
| |||
| Jeg hater å spille singleplayer spill |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| DDR (Dance Dance Revolution) Game for datamaskinen | kathymer | PC & Console Gaming | 0 | 13 juni 2009 22:52 |
| Vil Computer Kjør dette spillet? | roulette450 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 23. sep 2008 13:31 |
| Kamp Problem: Computer underkjølt | Uhøflig | General Hardware Chat | 7 | 30 januar 2008 08:36 |
| Kan en spillkontrolleren kontrollere en datamaskin? | Elias | General Hardware Chat | 1 | 27 desember 2007 03:44 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |