mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Edb-problemer, mens gaming?

Reply

Thread Tools
Old 1 februar 2008, 10:13
Ny Medlem Gruppen

Default Edb-problemer, mens gaming?

Ok, efter så mange måneder af min PC Messing op under gameplay på næsten alle spil, jeg ejer, jeg er virkelig virkelig virkelig begynder at blive alvorligt irriteret.

Alt hvad jeg har forsøgt at sortere det har ikke fungeret, og jeg har absoloutley ingen idé wtf er op med det.

Når im spiller et spil, der normalt WoW eller CoD4, efter nogen tid min pc skruer op. Skærmen går sort, lyden går væk, men selve computeren er tændt, bare intet reagerer. Jeg tror ikke, at dens overophedning, som jeg renset ud ventilator, tog fart i kabinettet, skal testes temperaturen og endda brugt en ekstra ventilator til hoejovnskoks nogle luft ind i den. Stadig ikke fix.

Kunne være, at det er et ret gammelt system? I dunno, havde det for omkring 3 år og har aldrig haft nogen problemer indtil jeg købte WoW/CoD4.

Jeg læste på internettet, at det kunne være strømforsyningen? Tbh jeg ikke har et fingerpeg om computere og kram inde em.

Du kan se min gaming rig her: http://www.xfire.com/profile/pnut1991 men jeg dont kende hvis dette vil være til nogen nytte.

Enhver feedback er værdsat
Old 1 februar 2008, 11:05
Medlem Gruppen

Nå din proccessor og dit grafikkort er en smule ud dateret. Den proccessor bør ikke forårsage den, kan have lidt noget at gøre med det, men ikke så slemt. Jeg vil sige dit største problem er dit grafikkort. Det kunne være døende eller sine gamle til at køre spillet. Ok godt din processor og dit grafikkort opfylder minimumskravene for cod4. Det siger, at du bør have en 6600 eller bedre.
Da computeren er indefrysning op, mens du spiller de spil, jeg vil sige, at dit kort er døende. Har du nogle andre spil du spiller og gør det gøre det samme om disse spil?
Old 1 februar 2008, 12:20
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af samjohnson View Post
Har du nogle andre spil du spiller og gør det gøre det samme om disse spil?
Må ikke spille det mere, men det bruges til at ske på Battlefield 2142, og det gjorde det en gang eller to om Battlefield 2. Oh yeah, det også gjorde det på Quakewars demo.

Thats Alt, hvad jeg kan tænke på i øjeblikket.

Tak for svaret.
Old 1. februar 2008, 18:06
Medlem Gruppen

Ya Jeg tror dit kort er døende. Enten det eller ikke får nok strøm. Hvilken slags PSU har du? Det kunne også være du PSU. Dens svært at tallet disse slags ting ud. Hvis du fik de penge, jeg ville få et nyt kort og se, om det løser dit problem. Eller hvis du kan få et hold af en venner kort, som du kender værker prøve det og se, hvad der sker.
Faktisk første men er alle dine drivere opdateret?
Old 1 februar 2008, 18:28
Donor-Gruppen

Jeg er uenig. Hvis det er at dø under høj motorydelse, er det den PSU ingen tvivl om.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 1 februar 2008, 18:32
Ny Medlem Gruppen

Alle chauffører er blevet opdateret, og jeg er nødt til at vende tilbage til dig, måske i morgen, om PSU info.

En anden ting jeg lagde mærke til, i løbet af de sidste par uger disse genstarter er blevet værre, og min computer er meget, meget højere, og lyder, som om det kæmper for at selv ophold powered up.

Tak for svarene
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Pre-Indbygget gaming computer? crazydan20 General Hardware Chat 9 22 januar 2009 12:08
Hjælp: Gaming Computer? crazydan20 General Hardware Chat 11 13 januar 2009 16:05
Mulig Gaming Computer rbscooby General Hardware Chat 24 3. maj 2008 05:17
Opbygning af mit eget spil computer ... jscott398 General Hardware Chat 17 1 februar 2008 09:35
Er dette en god spiloplevelse computer jameslee07 General Hardware Chat 19 7 oktober 2007 08:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.