![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, kun niin monta kuukautta minun PC Messing aikana gameplay lähes jokainen pelin i oma, olen todella todella todella alkaa saada vakavasti häirinneet. Kaikkea olen yrittänyt lajitella se ei ole toiminut ja olen absoloutley ole aavistustakaan wtf on sen kanssa. Kun im pelaa peliä, yleensä WoW tai CoD4, jonkin ajan kuluttua minun PC ruuveja ylös. Näyttö menee mustaksi, ääni menee pois päältä, mutta tietokonetta itse jää juuri mitään vastaa. En usko sen ylikuumenemisen, kuten i puhdistetaan ulos tuulettimen otti pois kotelo, testattu lämpötila, ja jopa käyttää ylimääräinen tuuletin on blast joitakin ilmaa sitä. Vielä ei korjata. Voisiko olla, että se on melko vanhaa järjestelmää? I dunno, jos se olisi noin 3 vuotta ja ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, kunnes ostin WoW/CoD4. Luin myös Internetissä, että se voisi olla virtalähde? Tbh Minulla ei ole aavistustakaan siitä, tietokoneiden ja tavaraa sisällä ssa. Voit nähdä pelaamista rig tässä: http://www.xfire.com/profile/pnut1991 mutta i dont tiedä, että on mitään hyötyä. Kaikki palaute on arvostettu |
|
| |||
| |||
| Hyvin proccessor ja näytönohjain ovat hieman ulos päivätty. The proccessor ei pitäisi aiheuttaa sen, se voi olla vähän jotain tekemistä sen kanssa, mutta sen ei ole siitä, että huonoja. Sanoisin teidän suurin ongelma on näytönohjaimen. Se voisi olla kuolee tai sen vanhoja suorittaa pelin. Ok hyvin prosessorin ja näytönohjaimen täytettävä vähimmäisvaatimukset cod4. Siinä sanotaan, sinulla pitäisi olla 6600 tai parempi. Koska tietokone on jäädyttäminen ja samalla pelaa pelejä olen aio sanoa, että korttisi on kuolemaisillaan. Onko sinulla muita pelejä pelaat ja se tehdä saman asian näihin peleihin? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Thats Voin ajatella tällä hetkellä. Kiitos vastauksesta. |
|
| |||
| |||
| Ya Uskon, että korttisi on kuolemaisillaan. Joko niin tai se ei saa tarpeeksi virtaa. Minkälaista PSU sinulla on? Se voisi myös olla sinä PSU. Sen vaikea tajuta tällaisia asioita. Jos sinulla on rahaa Haluan saada uutta korttia ja katso jos se korjaa ongelman. Tai jos saat pitämällä on ystäviä kortin että te tiedätte teosten kokeilla sitä ja katsoa, mitä tapahtuu. Oikeastaan ensimmäinen vaikka on kaikki ajurit päivitetään? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen eri mieltä. Jos se kuolee kovassa-teholla se on PSU ole kysymys.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kaikki ajurit on päivitetty ja I'd on saatava takaisin sinulle, ehkä huomenna, koska PSU info. Toinen asia, josta olen huomannut, että viime viikkojen aikana näitä uudelleenkäynnistyksiä on pahenemassa, ja minun tietokone on paljon paljon kovempi, ja kuulostaa siltä kuin se kamppailee jopa lykätä virta. Kiitos vastauksista |